Glovo, serviciul de livrare rapidă care operează în prezent în 14 orașe din România, continua să livreze orice și în această perioadă, însă anunță o serie de măsuri de siguranță pentru clienții, curierii și partenerii săi, ca răspuns la situația actuală din România privind virusul COVID-19.

Plecând de la minimizarea contactului direct și sporirea măsurilor de igienă și protecție, una dintre măsurile pe care Glovo le-a luat pentru protecția tuturor celor implicați într-o livrare a fost eliminarea semnăturii de la finalul tranzacției.

În același timp, compania recomandă tuturor clienților să utilizeze plata cu cardul, direct în aplicație; iar dacă situația o va impune, plățile în numerar vor fi eliminate pentru o perioadă.

Mai mult, Glovo închide zonele cu risc ridicat de contaminare - spitalele de boli infecțioase și cele de carantină: hoteluri, centre comerciale, birouri etc. - atât pentru livrări, cât și pentru ridicări de comenzi și monitorizează permanent dacă apar noi zone care trebuie eliminate.

Dintre măsurile pe care compania le-a adoptat în vederea preîntâmpinării contaminării și răspândirii virusului, se găsesc cele de igienă pentru tot ce presupune manipularea comenzilor, de la curieri până la restaurantele partenere, precum și de punere la dispoziție a echipamentelor de protecție aferente (dezinfectant, mască, mănuși) și de informare cu privire la igienizarea genților de transport, manipularea și sigilarea comenzii, protecția proprie și interacțiunea cu partenerii și clienții.

Coronavirus | Măsuri adoptate de Glovo

  • Trainingul curierilor nu se mai face la sediile Glovo, ci online, pe o platforma specială, astfel încât să se evite contactul uman direct;
  • În toate sediile Glovo din cele 14 orașe din România există mănuși, geluri dezinfectante și măști de protecție;
  • A fost dezactivată semnătura de livrare pentru eliminarea contactului dintre curier și client;
  • Se încurajează plata cu cardul, iar dacă va fi necesar, plata cu numerar va fi eliminată complet o perioadă;
  • Din zonele de livrare au fost eliminate spitalele și zonele cu risc ridicat de transmitere a virusuluiși se monitorizează permanent schimbările;
  • Au fost transmise către colaboratorii Glovo recomandări de igienizare și dezinfectare a genților, care au în vedere curățarea înainte de fiecare livrare cu produse autorizate de Ministerul Sănătății;
  • Au fost luate măsuri de informare și echipare a curierilor legate de propria lor igienă și protecție;
  • Restaurantele sunt îndrumate să ia măsuri de siguranță împotriva contaminării atât în procesul de preparare, cât și în cel de ambalare (împachetare sigilată).

“Urmărim constant recomandările autorităților locale și internaționale, astfel încât să putem reacționa rapid și eficient la eventuale schimbări de situație, care ar pune în pericol orice persoană interacționează cu serviciile noastre. În funcție de evoluția situației actuale, vom lua măsuri imediate și aplicate fiecărui oraș în care suntem prezenți”, a declarat Victor Răcariu, General Manager Glovo România.

Glovo este o aplicație de livrare rapidă care permite utilizatorilor să comande, să trimită și să primească orice produs, din și în orașul în care se află.

În aplicație există categorii predefinite, de unde utilizatorii pot alege în funcție de ce își doresc să comande - Mâncare, Magazine, Supermarket, Drogherie sau Băuturi. În plus, prin butonul "Orice", utilizatorii pot comanda orice doresc din orașul lor, cu condiția sa se încadreze în dimensiunile cutiei Glovo și să nu depășească 9 kg.

Aplicația s-a lansat pe piața din România în luna mai 2018, serviciile fiind disponibile, în prezent, în 14 orașe din România, respectiv București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Craiova, Constanța, Sibiu, Arad, Ploiești, Brăila, Galați, Oradea și Pitești.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Andra Imbrea
Andra Imbrea s-a alaturat echipei Wall-Street in 2015. A studiat jurnalismul si economia, pe care incearca sa le imbine in cadrul materialelor sale despre industria de fashion, retail&FMCG si Media&Advertising. Iubitoare de pisici, carti si festivaluri de muzica.   

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri