Vânzările Romaqua Group, unul dintre principalii producători de apă minerală și băuturi răcoritoare din România, au crescut cu 40% în ultimele săptămâni, pe fondul pandemiei de Coronavirus care a golit rafturile magazinelor de alimente și băuturi de bază.

Romaqua Group, care deține o fabrică de îmbuteliere a apei minerale la Borsec, nu întâmpină dificultăți în lanțurile de furnizare și distribuție, a precizat, pentru wall-street.ro, Mihaela Draghici, director PR al Romaqua Group.

Ca măsuri de limitarea a răspândirii virusului COVID-19, Romaqua a distribuit angajaților măști, mănuși și soluții dezinfectante.

Romaqua deține în portofoliu băuturile răcoritoare carbogazoase Giusto, Brifcor, Cico și Quick Cola, băuturile răcoritoare necarbogazoase Giusto Natura și Giusto Natura Plus, apele minerale naturale Stânceni, Aquatique și Borsec, cafeaua Metropolitan și berile Albacher și "Dorfer".

Romaqua Group, una dintre cele mai mari companii românești, deţinută de Nicolae Palfi şi Octavian Creţu, a avut o cifră de afaceri de peste 823 de milioane de lei, în 2018, în creștere cu 13% față de anul anterior. Compania, cu un profit de peste 96 de milioane de lei, are aproape 2.000 de angajați, potrivit Confidas.

Sursa foto: Facebook Borsec

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Anca Olteanu
Sunt redactor coordonator al publicației Retail.ro, parte din InternetCorp. Înainte am lucrat la site-urile Ziare.com și Wall-street.ro și la agenția de presă Mediafax, unde am fost reporter al departamentului Economic. Am absolvit Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării a Universității din București.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri