Coronavirus | Profi vrea să preia o parte din angajații disponibilizați din retailul non-alimentar

Retailerul Profi, care deține pe plan local cea mai extinsă rețea de magazine, se oferă să preia o parte din angajații disponibilizați de retailerii non-alimetari. Profi este în discuții cu mai mulți astfel de retaileri care ar urma să disponibilizeze oameni și vrea să extindă lista firmelor eligibile.

“Facem pregătiri pentru perioada următoare, când ne așteptăm să ne marim considerabil efectivele deoarece acum misiunea noastră principală nu mai sunt afacerile, ci să acționam ca o organizație privată care hranește populația,” a declarat Pawel Musial, directorul general in exercitiu al magazinelor PROFI.

Cu peste 1200 de magazine și 18.000 de angajați în mai bine de 500 de localități, în multe dintre ele fiind singurul retailer alimentar, Profi se află in situația de a fi o rețea care să își poată asuma o astfel de misiune la nivel național, se arată într-un comunicat de presă.

Recent, Profi Rom Food a anunțat că a donat 1 milion de lei pentru cumpărarea de aparate de ventilație artificială, vitale pentru supraviețurirea bolnavilor de Coronavirus, în stare gravă.

Retailerul Profi anunță că a început să dezinfecteze zilnic mai multe zone din magazine, urmând să modifice programul angajaților pentru a asigura un număr mai mare de salariați și a reduce, astfel, cozile de la casele de marcat, în perioada creșterii numărului de persoane infectate cu Coronavirus.

Citeste si:
Profi, angajări la foc automat în pandemie
Profi, angajări la foc...

Profi are cea mai extinsă rețea de magazine din România, de aproape 1.200 de magazine și peste 17.000 de angajați. Lanțul de supermarketuri și magazine de proximitate în România, deținut de către fondul de investiții Mid Europa Partners, operează pe plan local supermarketurile și magazinele de proximitate Profi Standard, Profi City și Loco. În 2018, Profi si-a majorat afacerile cu 25%, cel mai mare ritm de creștere dintre primii 10 jucatori, ajungând astfel la peste 5,9 miliarde de lei. În același timp, însă, în 2018 retailerul a ieșit pe pierdere, cu 90 de milioane de lei.

Despre autor
Andra Imbrea
Andra Imbrea s-a alaturat echipei Wall-Street in 2015. A studiat jurnalismul si economia, pe care incearca sa le imbine in cadrul materialelor sale despre industria de fashion, retail&FMCG si Media&Advertising. Iubitoare de pisici, carti si festivaluri de muzica.   

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri