Obiceiurile de consum sunt într-o continuă schimbare, odată cu apariția crizei generate de pandemia COVID-19. Ioana Mucenic, CEO Minio Studio, scrie pentru retail.ro, despre noi pattern-uri de consum în retail și cum ar putea arăta noua realitate în industria de retail.

Articolul "Cum evoluează consumul în timpul pandemiei de COVID-19" face parte din campania #retailAboveCorona prin care retail.ro își propune să scoată la lumină soluții, strategii și oportunități pentru industria de retail, care trece printr-o serie de transformări odată cu pandemia COVID-19.

În cadrul articolului, Ioana Mucenic identifică noi pattern-uri de consum în retail, folosind metologia Nielsen (consumer behavior thresholds of covid-19), la care sunt adaugate analizele proprii asupra evoluției industriei la nivel local și global.

Etapa 1 - Cumpărături proactive pentru protecția sănătății

Cei mai conștiincioși dintre noi au decis să aibă mai multă grijă, în special prin spălatul pe mâini, încă de la primele cazuri de Covid-19 din țara sa. Aici vorbim de creșterea ușoară a achizițiilor de săpun și dezinfectanți.

Citeste si:
Producătorul de conserve Vascar a avut vânzări cu 300% mai mari în...
Mezeluri și conserve în...

Etapa 2 – Răspuns reactiv la primele măsuri guvernamentale

Odată cu creșterea nivelului de informare cu privire la Covid-19, consumatorii au prioritizat produsele de prevenție și detectare a virusului: termometre, paracetamol, produse pentru tuse, măști, mănuși, cât și săpun, dezinfectant, alcool sanitar.

Citește mai multe pe retail.ro.

Citeste si:
Ioana Mucenic, Pastel: Trebuie sa folosim retailainment, adica sa...
Ioana Mucenic, Pastel:...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Citește și
Încă o cunoscută cofetărie se gândește să renunțe la produsele mai puțin căutate
Setari Cookie-uri