Obiceiurile de consum sunt într-o continuă schimbare, odată cu apariția crizei generate de pandemia COVID-19. Ioana Mucenic, CEO Minio Studio, scrie pentru retail.ro, despre noi pattern-uri de consum în retail și cum ar putea arăta noua realitate în industria de retail.

Articolul "Cum evoluează consumul în timpul pandemiei de COVID-19" face parte din campania #retailAboveCorona prin care retail.ro își propune să scoată la lumină soluții, strategii și oportunități pentru industria de retail, care trece printr-o serie de transformări odată cu pandemia COVID-19.

În cadrul articolului, Ioana Mucenic identifică noi pattern-uri de consum în retail, folosind metologia Nielsen (consumer behavior thresholds of covid-19), la care sunt adaugate analizele proprii asupra evoluției industriei la nivel local și global.

Etapa 1 - Cumpărături proactive pentru protecția sănătății

Cei mai conștiincioși dintre noi au decis să aibă mai multă grijă, în special prin spălatul pe mâini, încă de la primele cazuri de Covid-19 din țara sa. Aici vorbim de creșterea ușoară a achizițiilor de săpun și dezinfectanți.

Etapa 2 – Răspuns reactiv la primele măsuri guvernamentale

Odată cu creșterea nivelului de informare cu privire la Covid-19, consumatorii au prioritizat produsele de prevenție și detectare a virusului: termometre, paracetamol, produse pentru tuse, măști, mănuși, cât și săpun, dezinfectant, alcool sanitar.

Citește mai multe pe retail.ro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri