Startup-ul românesc TPS Engage, care oferă soluții de advertising pe ecranele din orașele de pe 4 continente, a făcut un parteneriat cu Code4Romania prin care afișează cifre în timp real despre pandemia de coronavirus pe mai multe ecrane din București.

Datele oficiale sunt preluate prin intermediul organizației Code4Romania și updatate în timp real. Conform precizărilor făcute de reprezentanții companiei, în acest moment, mesajele rulează la metrou, în rețeaua Blitz (280 ecrane în 43 de stații), Veranda Mall și pe ecranul ”The Light” de pe Bulevardul Iuliu Maniu.

”Datele sunt preluate automat direct de pe DateLaZi.ro, sursă oficială. Totul este automatizat, asta înseamnă că la fiecare rulare a imaginii soft-ul nostru preia cele mai recente informații și le publică pe fiecare ecran în parte.” , explică Matei Psatta.

Compania românească și-a adaptat soluția care permite brand-urilor să ruleze reclame contextuale, influențate de diverși parametri cum ar fi vremea sau ora din acel moment, și au decis să îl ofere guvernelor gratuit. În acest moment mai au discuții cu autorități din SUA și Asia pentru implementare.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Citește și
Lidl își extinde rețeaua și inaugurează primul magazin în Domnești
Setari Cookie-uri