Covid-19 | Procter & Gamble România donează 1,5 milioane de lei către Crucea Roșie

Procter & Gamble România, producător al brandurilor Ariel, Fairy și Always, donează 1,5 milioane de lei către Crucea Roșie Română, reprezentând sprijin financiar și produse de îngrijire personală, de igienă și de uz casnic, pentru medici și familiile vulnerabile, potrivit unui comunicat emis de Crucea Roșie.

Compania va sprijini personalul medical din prima linie, oferind sistemului local de sănătate fonduri destinate achiziționării de echipamente medicale necesare pentru a face față pandemiei. Până în prezent, peste 50 de tone de produse de igienă personală și a casei au fost direcționate către personalul medical și către persoanele aflate în carantină sau în izolare la domiciliu.

„În aceste momente grele, care afectează fiecare aspect al vieților noastre, P&G și brandurile sale își unesc eforturile cu Crucea Roșie Română, pentru a acționa ca o forță a binelui în sprijinul comunităților. Grija pentru cei care au grijă de noi și pentru cei care au nevoie de ajutorul nostru este o prioritate”, a declarat Antoine Brun, Vicepreședinte P&G South East Europe.

„Mulțumim partenerului nostru tradițional P&G, care a venit în sprijinul Crucii Roșii Române cu materiale de igienă încă din primul moment al declanșării crizei. Este o contribuție semnificativă, care a permis organizației noastre să intervină într-un timp foarte scurt pentru ajutorarea persoanelor vulnerabile aflate în izolare sau a persoanelor aflate în centrele de carantină. Sprijinul financiar oferit de P&G este deopotrivă esențial în aceste momente, când eforturile noastre sunt direcționate către asigurarea de echipamente medicale unităților sanitare, care luptă în fiecare moment pentru salvarea de vieți omenești”, a declarat Ioan Silviu Lefter, director general Crucea Roșie Română.

Pe 27 martie 2020, compania Procter & Gamble (NYSE: PG) a anunțat donații în valoare de 15 milioane de dolari, sub formă de produse de igienă și îngrijire personală, produse de uz casnic și igienizante pentru personalul din prima line de acțiune și familiile afectate. Ca parte a acestor eforturi, P&G Europa a făcut o donație de 1 milion de dolari către Federația Internațională a Societăților de Cruce Roșie și Semilună Roșie, pentru a asigura accesul la servicii și produse medicale și educație despre igienă comunităților vulnerabile din Europa.

Citeste si:
P&G deschide o nouă fabrică, unde vor fi create peste 200 locuri de...
P&G deschide o nouă fabrică...

Despre autor
Anca Olteanu
 Anca este web editor la wall-street.ro.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri