cora România și foodpanda, platformă de food delivery din România, au încheiat un parteneriat pentru a mări capacitatea de livrare rapidă la domiciliu a comenzilor de produse din hipermarketurile cora, într-un moment în care evitarea deplasărilor este esențială pentru siguranța românilor.

Astfel, începând cu 21 aprilie 2020, consumatorii vor putea comanda de acasă, prin platforma foodpanda, alegând din peste 1.000 de produse alimentare și non-alimentare comercializate de cora, pe care foodpanda le va livra, în regim expres, într-o primă etapă în zona de proximitate a hipermarketului cora Lujerului.Prin urmare, până la data de 1 mai 2020, proiectul se află în faza pilot, ceea ce presupune livrarea de comenzi doar în zona hipermarketului cora Lujerului, pe o rază de aproximativ 5 kilometri. Astfel, doar cei care comandă cu livrare în această zonă pot să acceseze acest nou serviciu.

După data de 1 mai 2020, serviciul va fi disponibil la nivelul tuturor hipermarketurilor cora din Capitală, pentru cei care doresc livrare pe o rază de aproximativ 8 km în jurul acestora. Până la finalul lunii mai, serviciul de livrare expres va fi disponibil și în alte orașe în care cora e prezentă - București, Ploiești, Constanța, Cluj, Bacău și Baia Mare - pentru a putea deservi un număr cât mai mare de clienți.

Retail jobs

Flota de livratori foodpanda va livra comenzile în regim expres, în 60 de minute de când comanda este plasată în aplicație, de luni până vineri, între orele 10:00 – 21:30. Taxa de livrare variază între 10 și 20 lei, în funcție de aria de livrare. Valoarea minimă a comenzii este de 50 lei și greutatea maxim acceptată pentru o comandă este de 20 kg.

Clienții cora au de asemenea la dispoziție serviciul de livrari la domiciliu prin comanda pe www.cora.ro , dar si serviciul coraDrive, care presupune comandarea produselor dorite pe platforma www.cora.ro și ridicarea, de către clienți, a comenzilor din spațiile Drive disponibile în București – la toate cele 4 hipermarketuri cora , precum și la cora Brătianu în Constanța, cora Cluj-Napoca și cora Bacău. coraDrive este un serviciu extrem de util în această perioadă, deoarece limitează la minimum interacțiunea dintre persoane, pentru siguranța clienților și a personalului cora.

Citeste si:
Tranzacție: Glovo cumpără oficial platforma Foodpanda în România
Tranzacție: Glovo cumpără...

cora România, parte a grupului Louis Delhaize, este unul dintre cele mai dinamice branduri de retail. Prezent pe piața românească din 2003, grupul operează în prezent 11 hipermarketuri în București și în marile orașe. În 2013, cora a lansat platforma cora.ro, fiind primul mare lanț comercial cu livrare tip drive din România. Serviciul cora.ro cu livrare la domiciliu este disponibil în București, Constanța, Cluj, Bacău și Ploieşti, oferind consumatorilor posibilitatea să comande produsele preferate online. A fost lansată şi aplicaţia cora, pentru o experienţă îmbogăţită a consumatorului pe spaţiul de vânzare şi pentru o mai bună organizare a listei de cumpărături, dar şi a beneficiilor de fidelitate. Aceasta poate fi descărcată gratuit din App Store şi Google Play. Filosofia cora România îi are în centru pe consumatori, cărora le oferă produse și servicii de calitate, la prețuri accesibile. cora România desfășoară și o intensă activitate de responsabilitate socială implicându-se în proiecte de educație și sănătate în comunitățile din care face parte.

Citeste si:
Auchan extinde parteneriatul cu Poșta Română pentru livrări la...
Auchan extinde parteneriatul...

foodpanda.ro, parte a grupului Delivery Hero, este cea mai mare platformă online de comenzi de mâncare din România, colaborând, în prezent, cu peste 2700 de restaurante din București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Constanța, Arad, Ploiești, Oradea, Galați, Craiova, Sibiu, Pitești, Târgu Mureș, Baia Mare, Bacău, Buzău, Brăila, Satu Mare, Piatra Neamț, Râmnicu Vâlcea și Focșani.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Andra Imbrea
Andra Imbrea s-a alaturat echipei Wall-Street in 2015. A studiat jurnalismul si economia, pe care incearca sa le imbine in cadrul materialelor sale despre industria de fashion, retail&FMCG si Media&Advertising. Iubitoare de pisici, carti si festivaluri de muzica.   

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri