Retailerul Franke este prezent în România din 1998 și vinde mobilă și accesorii de bucătărie prin toate canalele de distribuție. "Zona de retail este cea mai afectată, întrucât clienților le-a fost greu să meargă într-un showroom, să își aleagă mobila dorită și automat electrocasnicele care să însoțească piesele de mobilier. O parte dintre partenerii noștri din retail chiar au ales să-și închidă showroom-urile ori magazinele, tocmai pentru a-și proteja angajații și clienții", spune Florin Porojan.

În lunile martie și aprilie, procentul vânzărilor din online și offline s-a inversat: dacă înainte de declanșarea pandemiei vânzările online reprezentau 30% din businessul Franke, acum conversiile de pe canalele digitale reprezintă aproximativ 70% din totalul vânzărilor, o premieră de altfel pentru Franke, vânzările prin parteneri ori showroom-uri de mobilă conjugând acum 30% din total.

"În luna martie și aprilie nu am făcut disponibilizări și nu am trimis oameni în șomaj tehnic. În schimb, am optat pentru un program de lucru redus la 80%, iar oamenii și-au folosit zilele de concediu de odihnă disponibile în acest moment. Am folosit această perioadă pentru îmbunătățirea spațiului de lucru, mici reparații la cladirile companiei, curățenie, activități cărora în mod normal este dificil să le acorzi din timpul de lucru", spune Florin Porojan.

Citește mai multe pe retail.ro.

Citeste si:
Povestea din spatele campaniei ROM Autentic, #SuntemCuVoiOriundeAtiFi
Povestea campaniei ROM...