Mega Image extinde parteneriatul cu eMag pentru a oferi acces rapid la produse alimentare și pentru casă livrate în 60 de minute prin noua platformă online Tazz by eMag. Astfel, în contextul COVID-19, care a generat o cerere foarte mare pentru livrarea produselor din categoria supermarket prin comenzi online, Mega Image crește capacitatea de livrare într-un timp foarte scurt, de doar 60 de minute.

Pentru început, în faza pilot de lansare a platformei, serviciul de livrare rapidă acoperă o zonă limitată din București, în aria de acoperire a 23 de magazine Mega Image din zona de nord, precum și în alte două orașe din țară, Timișoara și Cluj.

Pentru lansarea unei comenzi, clienții pot accesa Tazz by eMag, fie direct pe www.tazz.ro , fie prin aplicațiile disponibile pentru Android și iOS și pot alege din peste 500 de produse alimentare și pentru casă, precum și din 6 pachete create special pentru a scurta timpul de pregătire și de livrare. Fiecare comandă este preluată de cel mai apropiat magazin Mega Image, aflat în program, în care echipe dedicate pregătesc cumpărăturile. În același timp, un curier este anunțat prin platformă și este trimis pentru livrare, care se face între 30 și 60 de minute. Plata se face doar online, prin card bancar.

“Întregul context actual ne provoacă să ne adaptăm, să găsim soluții imediate care să răspundă nevoilor clienților noștri aici și acum. Foarte mulți clienți au ales să facă online cumpărăturile și, deși am crescut capacitatea de operare, venim cu noi soluții prin extinderea în mod firesc a parteneriatului cu eMag pentru platforma Tazz. Reușim să livrăm astfel în siguranță produse pentru nevoi urgente din magazinele aflate în proximitate într-un timp foarte scurt, de 60 de minute de la lansarea comenzii“, afirmă Mircea Moga, CEO Mega Image.

Unul dintre beneficii este livrarea produselor proaspete și în alte orașe în afara Bucureștiului, pregătite pentru livrare direct în magazinele din proximitate. Acest nou serviciu de livrare rapidă la domiciliu este o soluție alternativă pentru cumpărături în contextul distanțării sociale impuse de COVID-19, atât pentru persoanele care vor să reducă vizitele în magazine, cât și pentru cele care au acces limitat în această perioadă.

Citeste si:
Cum vrea șeful Digitalizării în România să ne scape de cozi la ghișee
Cum vrea șeful Digitalizării...

În acelaști timp, platforma Tazz by eMag completează cumpărăturile online care pot fi făcute în supermarketul online Mega Image, direct pe www.mega-image.ro sau în marketplace-ul eMag, pe www.emag.ro/supermarket.

Fondat în 1995, Mega Image este unul dintre cele mai mari lanțuri de supermarketuri din România cu o reţea ce cuprinde în prezent 780 de magazine în Bucureşti, Cluj-Napoca, Iași, Constanţa, Ploieşti, Braşov, Târgovişte, Timișoara, Bacău, Focșani şi alte oraşe din ţară, sub mărcile Mega Image, Shop&Go, Gusturi Românești. Mega Image îşi propune să ofere consumatorilor, în fiecare zi, servicii de calitate şi o gamă de produse hrănitoare, sănătoase şi sigure, la preţuri accesibile. Mega Image face parte din Ahold Delhaize Group, retailer internaţional ce operează în prezent pe trei continente.

Tazz by eMAG este numele sub care, începând din luna aprilie 2020, a ales să comunice platforma EuCeMananc, care astfel și-a extins serviciile, de la produse alimentare la orice produse necesare pentru casă, cu livrare rapidă, în 60 de minute. Noul brand este rezultatul parteneriatului încheiat în toamna lui 2019 cu eMAG, care a intrat în acționariatul companiei EuCeMananc cu obiectivul de a accelera dezvoltarea business-ului. Serviciile oferite de Tazz by eMAG sunt disponibile atât prin aplicațiile Android și iOS, cât și online pe www.tazz.ro

Citeste si:
Băncile recomandă clienților vigilență sporită când fac plăți online
Comunitatea bancară recomandă...

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Andra Imbrea
Andra Imbrea s-a alaturat echipei Wall-Street in 2015. A studiat jurnalismul si economia, pe care incearca sa le imbine in cadrul materialelor sale despre industria de fashion, retail&FMCG si Media&Advertising. Iubitoare de pisici, carti si festivaluri de muzica.   

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri