8 Mai 2020

Selgros anunță măsuri de sprijin pentru clienții din HoReCa: discount la cumpărături și extinderea termenelor de plată



Selgros anunță mai multe măsuri adresate clienților din HoReCa, printre care discounturi la prima cumpărătură realizată în perioada 15 mai - 30 iunie și extinderea termenelor de plată cu până la 45 de zile.

Hotelurile, restaurantele, barurile și cafenelele care sunt sau vor deveni clienți Selgros se vor bucura de un discount de 15% la prima cumpărătură realizată în perioada 15 mai – 30 iunie. Selgros anunță că clienții din HoReCa vor beneficia de condiții de cumpărare personalizate, se arată într-un comunicat de presă.

Retailerul anunță că este dispus să extindă termenele de plată pentru clienții din HoReCa cu până la 45 de zile, acolo unde este nevoie.

„Clienții din HoReCa sunt cei mai afectați de contextul actual, datorită restricțiilor impuse de pandemie, motiv pentru care întreaga noastră atenție se îndreaptă spre nevoile lor” a precizat Robert Hellwagner, CEO Selgros România.

În noiembrie 2019, Selgros Cash&Carry Romania a deschis cel de-al 23-lea magazin, la Baia Mare.

Selgros Cash&Carry Romania și-a început activitatea pe piața locală în 2001, iar în prezent deține 23 de magazine în București, Brașov, Iași, Târgu Mureș, Oradea, Cluj, Ploiești, Timișoara, Craiova, Bacău, Galați, Brăila, Arad, Suceava, Alba-Iulia, Bistrița, Baia Mare și Constanța. Din 2011, compania este parte a Transgourmet Holding AG, a doua cea mai mare rețea cash&carry și comerț B2B din Europa, cu operațiuni în Elveția, Franța, Germania, Austria, Polonia, România și Rusia.



Citeste si