Grupul H&M aduce în România alte branduri: COS, Weekday, Monki, &Other Stories și Arket sunt disponibile online

H&M, unul dintre cei mai mari retaileri de fashion din lume, anunță că a lansat operațiunile online în România pentru alte branduri: COS, Weekday, Monki, &Other Stories și Arket, scrie retail.ro.

Dintre cele cinci branduri disponibile online în România, doar COS mai era prezent pe piața locală, însă în comerțul fizic. H&M a luat decizia de a lansa operațiunile online ale brandurilor COS, Weekday, Monki, &Other Stories și Arke pe mai multe piețe: Estonia, Letonia, Lituania, Luxembourg, Croația, Grecia, Bulgaria, Cipru și România.

În România, suedezii erau prezenți cu brandul lor cel mai cunoscut - H&M- atât în mediul online, cât și offline, și cu brandul COS din 2016 când a deschis primul magazin, pe Calea Victoriei. COS este un brand premium, ce se adresează unui public cu venituri peste medie, lansat pe piață în 2007 și al doilea cel mai mare brand din portofoliul grupului suedez, după H&M.

Citește și: H&M începe să producă măști de protecție: primele 100.000 vor ajunge în Italia și în Spania

În 2019, H&M anunța că va începe să vândă în propriile magazine articolele altor branduri, după ce vânzările din magazine începuseră să scadă. Planul retailerului era atunci să se concentreze pe vânzările online. Anul acesta însă vânzările H&M au suferit un mare declin, odată cu criza generată de coronavirus și închiderea locațiilor fizice, de circa 57% de la debutul pandemiei.

Citeste si:
Cum și unde poți dona hainele vechi sau pe care nu le mai porți
Cum și unde poți dona hainele...

În schimb, vânzările online ale grupului de fashion ar fi crescut cu 32% în perioada martie - mai, ceea ce explică lansarea operațiunilor online pentru alte branduri din portofoliu în mai mai multe piețe.

Sursa foto: Shutterstock
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri