Pandemia accelerează digitalizarea. McDonald’s investește peste 100.000 de euro în digitalizarea restaurantului din București Mall

Premier Restaurants România, operatorul lanțului de restaurante McDonald’s în România, a investit peste 100.000 de euro, în luna mai a acestui an, pentru remodelarea restaurantului din București Mall, din cartierul Vitan, care acum dispune de sistemul digital Experience of the Future. Tehnologia Experience of the Future (EOTF) le oferă clienților o servire la cele mai înalte standarde și o interacțiune mai rapidă și mai ușoară.

Clienții pot plasa singuri comanda pe ecranele digitale, o pot personaliza în funcție de preferințe și pot alege plata cu cardul direct la kiosk-ul digital sau cash, la casa de marcat. Sistemul inovator Experience of the Future aduce un beneficiu major și în procesul de pregătire a produselor, care este simplificat. Imediat după plasarea comenzii pe ecranul digital începe procesul de preparare în bucătărie.

Am regândit planurile pentru dezvoltare din acest an, dar continuăm să investim responsabil pentru a le oferi cele mai bune experiențe clienților în interacțiunea cu noi. În această perioadă în care accesul în centrele comerciale este restricționat, am implementat noua tehnologie și în restaurantul din București Mall, cu atât mai mult cu cât acest sistem facilitează o experiență contactless pentru clienții noștri.

Atunci când clienții vor reveni în restaurantul nostru, se vor bucura de o interacțiune mult îmbunătățită. Digitalizarea cât mai multor restaurante rămâne o prioritate pentru noi pe termen lung, este un plan pe care ni l-am asumat și pe care suntem încrezători că îl vom urma.

Daniel Boaje, director general Premier Restaurants România

Citeste si:
McDonald’s face peste 700 de angajări la nivel național
McDonald’s face peste 700 de...
Citeste si:
Temperatura normala a corpului
Temperatura normala a corpului

Restaurantul din București Mall dispune de trei kiosk-uri de comandă, permite scanarea rapidă și contactless a ofertelor din aplicația McDonald’s pentru mobil, are trei ecrane digitale pentru prezentarea interactivă a meniului la casa de marcat, precum și o zonă separată pentru comenzile Delivery, pentru a permite un flux cât mai bun.

În această perioadă, restaurantul din București Mall, aflat în zona de food court, procesează exclusiv comenzi primite prin McDelivery. McDonald’s are implementate proceduri stricte de siguranță alimentară, igienă și dezinfectare, care respectă toate reglementările și recomandările autorităților.

Premier Restaurants România a implementat noua tehnologie în 41 de restaurante McDonald’s din întreaga țară.

Începând cu anul 2016, McDonald’s este parte a companiei Premier Capital, partenerul pentru dezvoltare al restaurantelor McDonald’s din Estonia, Grecia, Letonia, Lituania și Malta. Premier Capital plc operează 156 de restaurante în locații importante, mai mult de jumătate dintre ele având McDrive și cafenele McCafé. În România, McDonald’s este lider al pieței restaurantelor, cu 84 de restaurante în 26 de orașe. Până în prezent, compania a investit peste 800 de milioane de lei în România, are 5.500 de angajați și primește zilnic peste 230.000 de clienți. În 2018 a fost desemnat cel mai bun angajator pentru al cincilea an consecutiv, conform AON România. Pentru mai multe informații vizitați: www.mcdonalds.ro și www.facebook.com/McDonalds.ro

Citeste si:
Noi restricții în Marea Britanie ca urmare a pandemiei de COVID-19
Barurile și restaurantele din...

Sursa foto: McDonald's.ro

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri