Retailerul de fashion Takko a deschis toate cele 16 magazine pe care le deține în centrele comerciale de luni, 15 iunie. Cele 16 s-au adăugat celor 53 de magazine cu intrare independentă, deschise încă din 15 mai. În toată această perioadă, retailerul de fashion Takko a aplicat măsuri de siguranță suplimentare în magazine pentru a limita răspândirea infecțiilor. Una dintre acestea este “carantina” hainelor probate de clienți, scrie retail.ro.

În magazinele Takko, toți angajații poartă mănuși și măști de protecție și pun la dispoziția clienților dezinfectanți atât la intrarea în magazin, cât și la casă. Mai mult, accesul numărului de persoane care intră în fiecare magazin este limitat în funcție de suprafața acestuia, iar la intrare este măsurată temperatura. Retailerul a creat circuite prin pardoseala astfel încât clienții să poată respecta distanțarea socială, iar magazinele și cabinele de probă sunt dezinfectate în fiecare zi. Totodată, Takko rulează permanent spoturi pe radio intern prin care informează clienții cu privire la măsurile luate.

“Siguranța clienților și angajaților noștri este prioritară pentru noi. Suntem foarte atenți ca măsurile de igienă trasate de către autorități să fie respectate. Angajații nostru sunt instruiți sa aplice cu strictețe aceste măsuri, pentru a proteja clienții și pe ei înșiși. Bineînțele că urmărim cu atentie toate deciziile suplimentare luate de catre autoritati pentru reducerea efectelor virusului COVID 19.”, spune Cosmin Ulmean.

Vezi și: Brandul de fashion Stefanel deschide toate magazinele din mall-uri. Cum vor proba clienții hainele

Hainele probate de clienți, în carantină timp de 48 de ore

În zona cabinelor de probă, retailerul a luat decizia de închide jumătate dintre cabine, pentru a asigura distanțarea socială. Totodată, există angajați Takko care se ocupă strict de acest aspect și care permite accesul clienților cu maxim 5 articole. Hainele probate și neachizițioante de clienți sunt dezinfectate, depuse în saci sigilați și tinute în “carantină” timp de 48 de ore.

Cosmin Ulmean, managerul care...

Despre această măsură suplimentară, dar necesară în contextul pandemiei de Covid-19, Cosmin Ulmean spune: “Ne e teamă de riscul de contaminare și am luat noi personal măsuri suplimentare. Eu ma ocup de managementul Takko în patru țări, unde sunt reguli diferite în această privință. În Slovenia suntem obligați de lege să le ținem în spate timp de 72 de ore. Intervențiile autorităților în România au fost ambigue din acest punct de vedere”, a explicat directorul Takko România.

Te-ar putea interesa și: Proteste în retail: Benvenuti nu a deschis magazinele din 21 de centre comerciale

Același principiu de a păstra hainele "în carantină" se aplică și în cazul retururilor. Takko permite în continuare returul produselor timp de 30 de zile, dar păstreazp hainele returnate în depozit pentru câteva zile pentru a nu le trimite în magazine la vânzare imediat.

Citește mai multe despre evoluția Takko în pandemie pe retail.ro.

Citeste si:
Brandul de încălțămint GRID deschide un nou magazin în București
Brandul de încălțăminte GRID...

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri