Auchan a încheiat un parteneriat cu aplicaţia Lola Market pentru livrări într-o oră în Capitală, peste 14.000 de produse fiind disponibile la comandă prin această platformă.

Potrivit unui comunicat al retailerului, începând din 20 iunie, bucureştenii pot comanda online produse din magazinele Auchan prin platforma de livrări Lola Market. Oferta retailerului cuprinde, pentru început, peste 14.000 de produse alimentare şi nealimentare, comenzile urmând a fi livrate în Capitală în maximum o oră de la plasarea comenzii în aplicaţia Lola Market sau în intervalul orar dorit de client, în aceeaşi zi, între orele 10:00 - 21:00, scrie Agerpres.

Preţurile produselor listate în aplicaţie sunt cele din magazinele Auchan, iar comenzile nu necesită o valoare minimă. Taxa de livrare porneşte de la 19,99 lei, produsele comandate fiind livrate prin flota proprie de livratori a platformei Lola Market.

Citește și Auchan a încheiat un parteneriat cu Poșta Română și extinde opțiunile de livrare pentru comenzile online

Printre avantajele oferite clienţilor prin acest nou serviciu se numără şi posibilitatea de a beneficia de cumpărături personalizate. Astfel, prin intermediul aplicaţiei Lola Market, disponibilă pe smartphone, tabletă şi web, care poate fi descărcată din Appstore si Google Play, clienţii pot discuta în timp real cu persoana care realizează cumpărăturile în locul lor pentru a rezolva rapid orice modificare în coşul comandat.

"Prin acest parteneriat, Auchan face încă un pas în direcţia extinderii serviciilor de livrare la domiciliu, adăugând opţiunea de comandă cu livrare rapidă într-o oră prin aplicaţia Lola Market tuturor celorlalte modalităţi de livrare existente deja, realizate prin parteneriate cu companii de livrare naţionale sau locale şi cu Poşta Română, pentru comenzi livrate în aceeaşi zi sau în 24-48 de ore", se arată în comunicatul retailerului.

Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri Auchan, două supermarketuri Auchan şi o reţea de 24 magazine de proximitate MyAuchan.

Lola Market (www.LolaMarket.com) oferă un serviciu de calitate în ceea ce priveşte achiziţia online a produselor alimentare, oferind posibilitatea de a comanda produse la aceleaşi preţuri din magazine, din multiple supermarketuri, printr-o singură aplicaţie. Clientul poate selecta produsele dorite din aplicaţie, iar, odată ce comanda este înregistrată, un personal shopper se va ocupa de pregătirea comenzii, iar un livrator va ajunge cu comanda la destinaţie într-o oră sau în intervalul orar stabilit de client.

Compania este prezentă în 14 oraşe din Spania, fiind lider de piaţă pe segmentul de cumpărături online de alimente. Lansarea în Bucureşti reprezintă primul pas în planul de extindere internaţională a companiei spaniole.

Citeste si:
ANPC lovește din nou: raionul de pește viu al unui magazin Auchan a...
ANPC lovește din nou: raionul...

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri