PENNY Market devine PENNY. și schimbă, astfel, identitatea vizuală și conceptul de comunicare. Noul slogan al brandului este „Economisim bani, nu dragoste”, potrivit unui comunicat de presă.

Accentul în magazin este pus pe design-ul nou, iar zona pentru produse proaspete și mărci proprii este extinsă, fiind semnalizate mai vizibil promoțiile și categoriile principale de alimente. În plus, noul PENNY. oferă produse ready to eat, dar și semipreparate, refrigerate sau congelate.

O altă componentă a noii identități este grija pentru mediu și comunitățile unde compania este prezentă. Multe dintre noile magazine PENNY. dispun de frigiderele cu uși pentru reducerea consumului de energie sau sistemele de iluminare pe bază de LED în interior și panourile fotovoltaice sau acoperișurile verzi in exterior.

„Rebranding-ul în PENNY. participă la consolidarea strategiei de dezvoltare și reprezintă o dovadă a angajamentului nostru pentru România. Suntem aici din 2005 și, de atunci, am învățat să ne adaptăm, dar și să ne păstrăm amprenta locală. În continuare, ne vom concentra pe satisfacția angajaților și a clienților noștri și vom investi în calitatea produselor cu focus pe mărci proprii produse local, dar și în soluții de digitalizare și automatizare. De asemenea, ne propunem să extindem în mod sustenabil rețeaua de magazine PENNY. și să ajungem la un număr de 600 de unități până în 2029”, a declarat Daniel Gross, directorul general PENNY., REWE România.

Prezentă în România de peste 15 ani, rețeaua PENNY a început procesul de modernizare încă de anul trecut, iar până în prezent există 26 de magazine în format PENNY. Acest design modern va fi aplicat fiecărui nou magazin deschis începând de anul acesta, astfel că, până în 2022, toate magazinele PENNY din țară vor fi adaptate noului concept. Pentru anul 2020 sunt planificate 75 de remodelări PENNY., dar și între 20 și 25 de magazine noi.

Conceptul nou de comunicare va beneficia de o campanie integrată de lansare care va include componente TV, radio, OOH, online, PR și Social Media. Spoturile pot fi vizionate pe canalul de YouTube al PENNY România, precum și pe website-ul www.penny.ro

PENNY este conceptul grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de trei centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău. În prezent, rețeaua PENNY Market în România este alcătuită din 261 de magazine la nivel național și o echipă formată din peste 4.800 de angajați.

Sursa foto: PENNY.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri