Vânzările nete ale H&M au scăzut cu 50% în de-al doilea trimestru fiscal (martie-mai) față de perioada similară a anului trecut. Vânzările de îmbrăcăminte și încălțăminte din trimestrul încheiat la 31 mai au ajuns la 28,7 miliarde de coronane suedeze (3,1 miliarde dolari). În ciuda declinului abrupt față de anul trecut, de -50%, vânzările H&M în această perioadă au fost ușor peste estimările analiștilor, care anticipau că vor ajunge la 27,7 miliarde coroane suedeze.

H&M a început să-și redeschidă treptat magazinele din întreaga lume la sfârșitul lunii aprilie, după ce 80% dintre ele au fost închise de pandemia de coronavirus. Vânzările în primele 13 zile ale lunii iunie au scăzut cu 20%.

Deși vânzările din locațiile fizice au continuat să scadă în comparație cu anul anterior, vânzările online ale H&M au crescut cu 36%.

Sursa foto: Unsplash