Deși vânzările au revenit aproape la nivelurile din 2019, H&M vrea să închidă 350 de unități în acest an la nivel global, scrie publicația RetailDetail. Grupul H&M a raportat o creștere a vânzărilor nete de 75% în al doilea trimestru, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

În al doilea trimestru, care s-a încheiat la 31 mai, vânzările H&M au crescut cu 75%, până la 4,6 miliarde euro. Cu toate acestea, 140 de magazine erau încă închise la sfârșitul perioadei respective din cauza COVID-19.

Vânzările online au crescut cu 40%, iar profitul net s-a ridicat 270 milioane euro. Anul trecut, când criza a atins apogeul, H&M a trebuit să facă față unei pierderi echivalente cu aproape 500 milioane euro.

Însă, începând cu acest an, vânzările par să meargă spre drumul cel bun. În primele 28 de zile din iunie, veniturile au crescut cu aproximativ un sfert.

„Suntem aproape de nivelul la care ne aflam înainte de pandemie. În prezent, însă, aproximativ 90 de magazine sunt încă închise temporar”, a declarat CEO Helena Helmersson.

Pentru întregul an 2021, H&M intenționează să închidă aproximativ 350 de magazine. Cu toate acestea, puțin peste o sută de magazine noi vor fi deschise în alte locații, ceea ce înseamnă că vor fi închise aproximativ 250 de magazine.

Sursa foto: August_0802/Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri