Nestlé lansează pe piața locală o nouă gamă de produse în categoria de cafea sub brandul Starbucks, care va fi disponibilă în magazine și online începând cu luna septembrie, potrivit unui comunicat de presă.

Clienții au la dispoziție 22 de varietăți de cafea Starbucks, acoperind patru categorii: cafea boabe, prăjită și măcinată, dar și primele capsule Starbucks, dezvoltate folosind tehnologia Nestlé de preparare a cafelei prin intermediul sistemelor Nespresso și NESCAFÉ Dolce Gusto.

„Printre noile sortimente lansate se numără 8 varietăți de capsule Starbucks de la Nespresso, unele cu denumiri emblematice, altele cu origine unică a cafelei precum Colombia și Sumatra, alături de o variantă decafeinizată. Totodată, vor fi disponibile și 8 varietăți de capsule Starbucks de la NESCAFÉ Dolce Gusto, dintre care trei espresso, două americano și trei specialități de cafea – cappuccino, latte macchiato și caramel macchiato. Alături de acestea, vor fi lansate câte trei produse în categoria de cafea boabe și în categoria de cafea prăjită și măcinată, cu grade de prăjire diferite și denumiri care reflectă poveștile sortimentelor”, se arată în comunicatul de presă.

Retail jobs

În 2018, Nestlé și Starbucks au încheiat un parteneriat în urma căruia Nestlé poate comercializa produse Starbucks® ambalate, din segmentul de cafea și ceai, în afara cafenelelor Starbucks®, excluzând produsele de tip Ready-to-Drink.

Sursa foto: Starbucks

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Anca Olteanu
Sunt redactor coordonator al publicației Retail.ro, parte din InternetCorp. Înainte am lucrat la site-urile Ziare.com și Wall-street.ro și la agenția de presă Mediafax, unde am fost reporter al departamentului Economic. Am absolvit Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării a Universității din București.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri