Starbucks a lansat încă trei noi sortimente de băuturi cu ulei de măsline. Compania a spus că cele trei băuturi sunt infuzate cu ulei de măsline pentru a crea o „cafea netedă, catifelată”. Cele trei noi băuturi se numesc Golden Foam Cold Brew, Iced Shaken Expresso și Café Latte.

Suntem foarte încântați să aducem pentru prima dată Starbucks Oleato în Marea Britanie. Fie că vă bucurați de cafea oleato fierbinte sau rece, alchimia cafelei și uleiului de măsline oferă o textură bogată care îmbină aromele untoase ale uleiului de măsline cu notele moi de ciocolată ale cafelei.

Alex Rayner, directorul general al Starbucks, Marea Britanie

În cazul Cold Foam Brew, spuma rece este infuzată cu ulei de măsline extravirgin Partanna. La Ice Shaken Expresso, shot-ul de espresso este îndulcit cu note de nuci prăjite, creând o băutură cremoasă de ovăz infuzată cu ulei de măsline extravirgin Partanna, scrie Euroweekly News.

Noile sortimente vor fi disponibile în aproximativ 50 de magazine din Londra, inclusiv Wardour Street, Tottenham Court Road și Canary Wharf.

Ideea s-a născut dintr-o călătorie pe care CEO-ul Howard Schultz a făcut-o în Italia vara trecută, unde i-a văzut pe sicilieni consumând ulei de măsline ca ritual zilnic. Schultz început să bea și el ulei de măsline împreună cu cafeaua zilnică și a decis că Starbucks ar trebui să încerce să le amestece pe cele două.

Schultz a anunțat lansarea la începutul lunii februarie, o dată cu prezentarea rezultatelor financiare pe 2022, numind noul sortiment ca fiind un produs al „alchimiei” și „va schimba jocul”.

Sursa foto: unsplash.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri