Gigantul industriei cafenelelor Starbucks a găsit o nouă modalitate de a-și personaliza cafeaua: uleiul de măsline. Compania a lansat linia „Oleato”, pe care vrea să o aducă în mai multe țări în acest an, după ce a fost lansată în mai multe cafenele din Italia.

Următoarea destinație va fi regiunea California de Sud, în această primăvară, iar pe parcursul acestui an, vrea să lanseze sortimentul și în Marea Britanie, Japonia și țările din Orientul Mijlociu.

Ideea s-a născut dintr-o călătorie pe care CEO-ul Howard Schultz a făcut-o în Italia vara trecută, unde i-a văzut pe sicilieni consumând ulei de măsline ca ritual zilnic. Schultz început să bea și el ulei de măsline împreună cu cafeaua zilnică și a decis că Starbucks ar trebui să încerce să le amestece pe cele două.

Schultz a anunțat lansarea la începutul lunii februarie, o dată cu prezentarea rezultatelor financiare pe 2022, numind noul sortiment ca fiind un produs al „alchimiei” și „va schimba jocul”.

În ce va pune Starbucks ulei mai exact

Gama inițială de băuturi Oleato va infuza ulei de măsline în sortimentele Caffé Latte, Iced Shaken Espresso și spumă rece. Uleiul de măsline Partanna este aburit cu lapte de ovăz, pentru sortimentul Latte, este amestecat în băutura espresso pentru Iced Shaken și infuzat în spumă de smântână dulce cu vanilie pentru a crea o spumă „aurie” care este servită ca toping pentru băuturile reci.

Totodată, o lingură de ulei de măsline Partanna va fi, de asemenea, disponibilă la comandă, ca o modalitate de a personaliza băuturile, direct de către clienții Starbucks.

„Face băuturile mai bogate. Cuvântul pe care l-au folosit mulți oameni este «luxos»”, a declarat Brady Brewer, director de marketing Starbucks, citat de CNBC.

Potrivit acestuia, băuturile Oleato ar putea atrage, de asemenea, consumatorii preocupați de sănătate. Studiile au sugerat că prin consumul de ulei de măsline poate fi redusă inflamația și poate ajuta la sănătatea inimii.

Cadoul de la revedere al lui Howard Schultz

Această lansare poate fi considerată și un cadou de despărțire din partea lui Schultz, care a ajuns la finele celui de-al treilea mandat în funcția de CEO al Starbucks, mandat ce se încheie în aprilie.

Acesta va fi înlocuit de Laxman Narasimhan, iar Howard Schultz, care a tot revenit pe funcția de director executiv al companiei, a anunțat de această dată că „nu se va mai întoarce niciodată” pe această poziție.

„În timp ce mă pregătesc să predau mantaua de conducere lui Laxman și restul echipei de conducere executivă, este dorința mea cea mai profundă să vă împărtășesc acest moment de inspirație și dragoste”, a scris Schultz într-o scrisoare către angajații companiei.

Sursa foto: Unsplash

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri