Amazon a lansat magazinele de lux, disponibile doar pentru abonații Amazon Prime din SUA. Americanii pot face cumpărăturile doar dacă sunt invitați și, deși aceștia pot solicita o invitație, există deja o listă de așteptare, transmite CNN.

„Luxury Stores” este o experiență „magazin într-un magazin”, care le oferă clienților diverse funcții de navigare online, cum ar fi vizualizarea în format de 360 de garde a magazinului din aplicația Amazon.

De asemenea, aplicația include acces exclusiv: Amazon s-a asociat cu brandul Oscar de la Renta pentru lansarea magazinului de lux, oferind cumpărătorilor acces rapid la colecțiile de pre-toamnă și toamnă / iarnă 2020 ale designerului, care sunt disponibile în prezent doar la propriile magazine ale casei de modă și pe site-ul web al designerului.

Amazon va lucra în parteneriat și cu alte nume recunosute în lumea modei. Lansarea noului magazin de lux vine într-un moment interesant, deoarece există o cerere mai mică pentru moda de lux, iar pandemia continuă să schimbe modul în care trăim.

„Conceptul magazinului a fost inspirat de feedback-ul din partea membrilor Prime care doresc să poată cumpăra brandurile preferate de lux în magazinul Amazon”, a declarat Christine Beauchamp, președintele Amazon Fashion.

Citeste si:
Ce business-uri crede Bill Gates că vor fi următoarele Google sau...
Ce business-uri crede Bill...

Amazon și-a intensificat eforturile de angajare în timpul pandemiei. Compania angajează încă 100.000 de persoane în SUA și Canada, în urma unei creșteri a vânzărilor în timpul pandemiei. De asemenea, compania a început să angajeze 100.000 de persoane în martie, 75.000 în aprilie și 33.000 la începutul acestei luni. În total, Amazon a pus la dispoziție peste 300.000 de locuri noi de muncă de la începutul pandemiei și până în prezent.

Sursa foto: Sundry Photography / Shutterstock.com

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Raluca Nicolae
 Raluca a studiat Jurnalism la Universitatea Hyperion din București și a urmat un master în Comunicare mediatică și publicitate, în cadrul aceleiași instituții. Ea și-a început activitatea în presă în 2019, în departamentul economic al grupului Mediafax. În perioada 2019-2020, Raluca a acoperit domeniile start-up și fintech în cadrul Adevărul Financiar , publicație care face parte din grupul Adevărul . S-a alăturat echipei...

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri