Kaufland deschide un nou magazin în București

Cu numeroase facilități ecologice, automate de reciclare a ambalajelor din plastic, raioane cu sortimente extinse de legume-fructe, precum și un spațiu exterior de vânzare - cel mai nou magazin Kaufland deschis în nordul Bucureștiului oferă clienților un concept premium, pe o suprafață de vânzare de peste 3.000 metri pătrați.

Acesta este al 16-lea magazin al rețelei Kaufland România din Capitală, care la nivel național a ajuns la 134 de unități.

Prin deschiderea noului magazin, compania creează încă 100 de locuri de muncă noi și contribuie astfel la dezvoltarea economică.

Programul magazinului

Situat pe Șoseaua Gheorghe Ionescu Sisești, nr. 6, pe o suprafață totală generoasă de peste 20.000 metri pătrați, incluzând și terenul exterior, și un spațiu de vânzare de 3100 metri pătrați, magazinul își așteaptă clienții de la 07.30 și până la 22.30 de luni până sâmbătă, iar duminică de la 08.00 la 21.30.

Citeste si:
REPORTAJ: Fermierul care a revitalizat rosia copilariei noastre
REPORTAJ: In vizita la...

Parcarea oferă 214 locuri, din care 9 pentru persoane cu dizabilități, 9 pentru părinți și rasteluri pentru biciclete.

Magazinul este dotat cu un raion extins de legume-fructe, cu un sortiment variat, vitrină cu servire asistată ce include și un raion de pește proaspăt, raioane de brutărie, produse congelate, alimente de bază, dulciuri, băuturi, produse nealimentare și drogherie.

Hipermarketul este prevăzut cu 8 case de marcat standard și alte 6 express tip self-service.

Citeste si:
Lidl deschide un nou magazin
Lidl deschide un nou magazin

Reduceri la deschiderea magazinului

Cu ocazia deschiderii, clienții vor găsi reduceri la produse din pește, legume-fructe, brutărie, precum și la articole nealimentare.

În exteriorul magazinului se află și un punct Grill, unde clienții pot găsi mâncăruri gustoase, gata preparate, cu un meniu ce include și preparate de pui, clasice sau speciale, precum nuggets sau crispy.

În galeria comercială a magazinului, clienții au acces și la o zonă de Food Court, cu pizza și prăjituri, o farmacie, dar și un salon de înfrumusețare cu coafor.

În exteriorul magazinului, în parcare, este amenajat un spațiu special de vânzare a articolelor nealimentare de sezon.

Citeste si:
Altex deschide un nou magazin după o investiție de peste un milion...
Altex deschide un nou magazin...

Magazinul oferă facilități eco, fiind prevăzut cu două stații e-charge de încărcare a mașinilor electrice în regim Fast Charge, cu încărcare rapidă, în circa o oră.

Tot în parcare, clienții vor găsi un automat de reciclare tip self-service pentru trei tipuri de ambalaje - PET-uri (cu volum de până la 3 litri), sticlă și doze de aluminiu (cu volum de până la 1 litru), iar clienții care reciclează astfel vor primi o sumă de bani sub formă de cupon de reducere ce poate fi folosit în magazin.

Spațiu pentru reciclare în magazin

De asemenea, în magazin clienții pot recicla și ambalajele produselor de îngrijire personală sau de curățenie și vor primi în schimb cupoane cu 50% reducere la produse selecționate, conform campaniei lunare.

Astfel, la intrarea în magazin, în spațiul special amenajat sub forma unei broscuțe țestoase, clienții pot depune sticle goale din plastic de șampon, balsam, gel de duș, cremă de corp, de față sau de mâini, apă de gură sau de săpun lichid, dar și recipiente goale de produse de curățenie, precum detergenți de haine sau de vase, soluții de curățare a bucătăriei, băii, pardoselii sau geamurilor.

Măsuri de protecție în magazin

Magazinul deschis este complet sigur și respectă toate măsurile sporite de protecție și prevenție aplicate în rețeaua Kaufland:

  • Toate suprafețele de contact și obiectele des utilizate de clienți și angajați, toaletele și spațiile comune sunt dezinfectate frecvent;
  • Magazinul este dotat cu stații cu dezinfectant de mâini gratuit;
  • Casele de marcat sunt dotate cu geamuri de protecție din plexiglas;
  • Colegii de la casele de marcat, dar și cei de la raioanele Legume-Fructe și de la vitrina cu servire asistată au măști de protecție și, după caz, viziere;
  • Pe podeaua din zonele de trafic sunt amplasate benzi care indică distanța de siguranță de minim 2 metri;
  • Toți angajații cunosc măsurile de prevenție și au la dispoziție o linie telefonică specială pentru informare corectă și completă;
  • În magazin sunt difuzate și afișate mesaje de informare și reamintire a importanței respectării măsurilor de prevenție;

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.300 de magazine în 8 țări, 132.000 de angajați și o rețea de 134 de magazine în România. În 2019, Kaufland România a primit pentru a treia oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Strategia noastră are ca scop îndeplinirea dorinţele clienților cu accent pe garanţiile şi serviciile noastre, varietate, un nivel ridicat de calitate şi, bineînţeles, preţuri atractive.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri