Ȋn ultimii 22 de ani, Pos Media Europe a dezvoltat un vast portofoliu de servicii şi produse care ajută retailerii şi advertiserii să ȋşi comunice şi evidenţieze brandurile ȋn mod creativ ȋn interiorul magazinelor, transformând shoppingul ȋntr-o experienţă inedită.

Concepte unice de design, ȋnalte standarde ȋn execuţia şi implementarea campaniilor, soluţii inovatoare pentru campaniile de comunicare, know how şi trenduri de bune practici din alte ţări pentru zona de retail media – toate acestea sunt doar câteva din noutăţile pe care POS Media le aduce pe piaţa din România

"Obiectivul nostru este de a deveni partenerul de ȋncredere al marilor retaileri europeni, iar Carrefour se înscrie ȋn acest demers. Lucrăm deja ȋmpreună ȋn Taiwan şi în alte ţări europene şi sunt bucuros că am reuşit să extindem acest parteneriat şi ȋn România”, spune Richard van het Bolscher, Founder & CEO POS Media Europe.

„Carrefour este o companie care îmbrățișează digitalizarea și investește în tehnologie, scopul fiind acela de a oferi valoare adăugată clienților noștri și de a le îmbunătăți experiența de shopping. Salutăm parteneriatul cu POS Media România și soluțiile oferite de aceasta, care vin să completeze inovațiile din magazinele noastre, precum și din mediul online”, a declarat Alexandra Pescaru, Manager Client Services/Ad Network/Data Valorization Carrefour România.

Carrefour face parte din TOP 10 retaileri la nivel global şi a ales POS Media România ca partener exclusiv pentru coordonarea şi dezvoltarea comunicării in-store, pentru spaţiile media din cele peste 360 de magazine din România. POS Media România ȋşi va folosi experienţa pentru a dezvolta zona de campanii publicitare in-store la cele mai ȋnalte standarde.

POS Media România are implementate deja mai multe campanii media in-store în cadrul magazinelor Carrefour, iar feedback-uldin partea cumpărătorilor şi al advertiserilor este unul pozitiv.

Despre POS Media Group

POS Media Europe este lider european ȋn Shopper Marketing. Incepând cu anul 2018 este parte din OMG (Omni Marketing Global), la rândul său, lider global ȋn Shopper Marketing. Ȋmpreună operează ȋn 24 de ţări. Misiunea grupului este de a ajuta clienţii, atât retailerii cât şi advertiserii, ȋn a creşte vânzările prin ceea ce ei numesc "shopping behaviuour influencing”. Oferă servicii şi produse variate precum: soluţii media, merchandising şi event promotions, solutii digitale, concepte creative, data analytcs, cercetări de piaţă şi consultanţă customizată. Compania are parteneriate de lungă durată ȋn peste 250 de lanţuri de retail la nivel global incluzand Tesco, Kaufland, Lenta, Carrefour, SPAR, Magnit, Metro şi mulţi alţii. Advertiserii din portofoliu sunt branduri şi companii de notorietate globală precum Unilever, Coca Cola, Nestle, Mondelez, Heineken şi mulţi alţii.

Despre Carrefour:

Carrefour România oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături în siguranță: direct în cele peste 360 de magazine din țară, unde, cu aplicația Carrefour și casele de marcat Self Service, sesiunea de shopping devine rapidă și ușoară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect: www.carrefour.roși platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store și cu o rețea prezentă în 36 de orașe.

Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate, în ansamblul ei: Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc și Creștem România BIO, în cadrul căreia a introdus, în premieră în România, eticheta “în conversie la bio”. În plus, Carrefour a susținut atât financiar cât și prin transfer de expertiză, înființarea Fundației pentru Dezvoltarea Agriculturii, organism independent care își propune să contribuie la o schimbare sistemică a sectorului legumicol din România.

Ducând mai departe grija pentru comunitate și mediul înconjurător, Carrefour România derulează Punem Preț pe Plastic, un program de economie circulară adresat reducerii cantității de ambalaje din plastic și introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare. De asemenea, compania a introdus pungile biodegradabile și compostabile alături de o gamă extinsă de produse biodegradabile, realizează programe de colectare selectivă și derulează inițiative de încurajare a bunelor obiceiuri. Acestor inițiative li se adaugă contribuția de peste un deceniu la Banca de Alimente - Crucea Roșie si suportul pentru multe alte programe prin care susține comunitățile vulnerabile și reduce risipa alimentară.

Contact POS Media România:

www.pos-media.eu

info@pos-media.ro

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri