În perioada 22-28 septembrie 2022, POS Media România va găzdui primul eveniment In-store Media din România, în parteneriat cu Carrefour România. Evenimentul va avea loc în magazinul Carrefour Corbeanca. În cadrul acestui eveniment unic, captivant, vor fi prezentate toate tipurile de suporturi de comunicare media aflate în portofoliu în acest moment: shelf stopper, wobbler, glorifier, mini stopper, lama stand, etc, dar și materiale noi, non-standard, ca Shop&Shop, Led Carriers și multe altele.

Vizitatorii evenimentului vor putea vedea plasarea reală a oricărui tip de suport de comunicare în spațiul media Carrefour. Fiecare dintre produsele prezentate poate fi personalizat în funcție de nevoile fiecărui brand în parte. Scopul acestui eveniment in-store este de a arăta în mod direct în ce fel poate prinde contur o idee, un concept, o propunere care, în acest moment, există doar în imaginația unei persoane. Totodată, pot fi create soluții personalizate care să permită unui brand sau unui produs să devină de neuitat.

POS Media România oferă un pachet de servicii complete - proiectare, modelare, producție, livrare și implementare, precum și o gamă largă de materiale și tehnologii inovatoare. Bazându-se pe o experiență de peste 20 ani în domeniu, POS Media România are capacitatea de a recomanda soluții eficiente pentru brandul și produsele clienților săi, soluții care să influențeze cu succes decizia consumatorului la punctul de vânzare. Oferta POS Media include și servicii de distribuție, raportare, documentare digitală și monitorizare. Vizitatorii evenimentului vor avea ocazia să compare și să evalueze formatul care va oferi cea mai bună vizibilitate la raft.

Grupul Carrefour a ales POS Media România ca partener exclusiv în ceea ce privește dreptul unic de vânzare, gestionare și implementare a spațiilor media in-store în toate locațiile sale din România. Portofoliul POS Media include peste 40 de tipuri de spații media, atât în zona de raft, cât și în zona de intrare-ieșire, zona caselor de marcat, ecrane, radio, acoperind inclusiv segmentul proiectelor speciale la cererea clienților.

„POS Media România este cea mai tânără filială a grupului POS Media în Europa, având cea mai rapidă dezvoltare dinamică. Beneficiind de peste 20 de experiență în domeniu, ne mândrim cu faptul că aducem plus valoare în aceast domeniu aflat într-o permanentă schimbare și insistăm să împărtășim cele mai bune practici în cadrul grupului nostru pentru a surclasa concurența. Conectăm brand-urile și consumatorii pe tot parcursul procesului de cumpărare. Influențăm decizia de cumpărare a consumatorului, folosind soluții personalizate în cadrul unor campanii integrate, chiar la punctul de vânzare. Nu este suficient pentru noi să îndeplinim așteptările clienților noștri – știm că putem să le depășim. Putem spune că, de cele mai multe ori, noi creăm regulile, modelăm piața și tendințele - promovăm cele mai bune tehnologii și soluții”, spune Maksim Sazhyn, CEO POS Media România.

Citeste si:
Franciza King Rolls: Cum poți să vinzi o shaorma sănătoasă în România
Idei de afaceri la cheie |...

"Cu ocazia evenimentului POS Media Showroom, ne dorim să prezentăm, atât partenerilor, cât și clienților noștri, soluții de comunicare inovative și adaptate contextului local. Acestea permit brandurilor să deseneze un parcurs unic, cu un puternic angajament, precum și experiențe memorabile la cumpărături în magazinele Carrefour", a declarat Alexandra Pescaru, Director Client Service, Carrefour România.

Despre Carrefour

Carrefour România oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături în siguranță: direct în cele peste 370 de magazine din țară, unde, cu aplicația Carrefour și casele de marcat Self Service, sesiunea de shopping devine rapidă și ușoară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect: www.carrefour.ro și platformele BRINGO și Glovo, disponibile gratuit în Google Play și App Store.

Citeste si:
Nestle se pregătește pentru o nouă creștere a prețului produselor sale
Nestle se pregătește pentru o...

Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc și Creștem România BIO, în cadrul căreia a introdus în premieră în România eticheta „în conversie la bio”. Totodată, a lansat programul Act For Good, care transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social: la fiecare sesiune de shopping și nu numai, utilizatorii primesc puncte Act For Good, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.

Carrefour România operează în România prin patru entități juridice: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operațional SRL și Supeco Investment SRL.

Citeste si:
Proiect: Firmele cu denumirea "naţional" sau "român" nu vor putea...
Proiect PNL: Firmele cu...

Sursa foto: Carrefour/ POS Media Romania

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri