(P) Cel mai mare importator de gresie și faianță din România a deschis propriul magazin online

Povestea REGATA începe în anul 1993, la Târgoviște. Prin ambiție, organizare și profesionalism, compania s-a dezvoltat continuu, ajungând să devină cel mai mare importator de gresie și faianță din România în cei 27 de ani de experiență. Cu un capital 100% românesc, REGATA are în portofoliu peste 6.000 de produse din diverse categorii cum ar fi: ceramică, materiale de construcții, amenajări interioare, instalații termice și sanitare. Formată dintr-o echipa tânară, dinamică, cu profesioniști prezenți în fiecare județ al țării, REGATA deține peste 40.000 de metri patrați de depozite deservite de o amplă flotă de autocamioane.

REGATA ajunge la clienții săi prin multiple canale de vânzări

REGATA se adresează clienților săi printr-o rețea amplă de distribuție, care acoperă întreg teritoriul României, prin magazinele proprii din Târgoviște și prin magazinul online www.regata.ro, lansat în această perioadă în care prezența digitală a oricărui retailer este mai importantă ca niciodată.

În cursul anului 2018, Compania a investit peste un million de euro pentru deschiderea celui mai mare magazin REGATA din Dâmbovița, inaugurarea acestui magazin ducând compania în sfera mediului DIY, oferind clienților săi o experiență completă de cumpăraturi: “Deschidem noul magazin Regata din dorința de a fi mai aproape de clienții noștri, având în vedere că în această zonă a orașului nu există un magazin de profil. Am investit în acest proiect peste un milion de euro și am creat peste 50 de locuri noi de muncă. Totodată, noua echipă a găsit și a contribuit la formarea unui mediu de lucru stabil și profesionist. Cu acest nou concept de magazin ducem Regata în sfera de do-it-yourself și le oferim clienților noștri o nouă experiență de cumpărare. Magazinul vine cu o gamă variată de produse, două locații specializate în instalații și amenajări interioare și cu o parcare generoasă”, a declarat la momentul deschiderii magazinului, Romeo Arvinte, Directorul Comercial Regata.

Mai aproape de clienți

Cu peste 250 de angajați și cu o cifră de afaceri de peste 99 de milioane de lei raportată la sfârșitul anului trecut, REGATA și-a deschis propriul magazine online, pentru a veni mai aproape de clienții săi: www.regata.ro. Peste 5000 de produse din categoriile: gresie și faianță, materiale de construcții, amenajări interioare, sanitare, instalații, termice și grădina sunt acum la doar un click distanță!

Momentul lansării magazinului online www.regata.ro a fost bine primit de clienții REGATA, astfel că în perioada pandemiei cauzată de Coronavirus, clienților le-a fost mult mai ușor sa acceseze site-ul și să plaseze comanda online, din siguranța propriei case, fără a mai fi nevoie sa se deplaseze fizic in magazine. Poti comanda online din sute de modele de gresie și faianță, iți poti utila casa ori biroul alegând din peste 200 de modele de uși, seturi de baie, lavoare, cabine de dus, căzi cu hidromasaj, mobilier de baie și baterii, centrale termice sau șeminee.

Clienții care plasează comenzile online pe e-shop-ul REGATA sunt contactați telefonic pentru confirmarea comenzii și beneficiază de suport telefonic gratuit pentru alegerea produselor care să corespunda cerințelor. În acest scop, REGATA a creat un department de call center special dedicat clienților magazinului online, pentru a ajuta clienții să găsească rapid produsele potrivite pentru acasă.

Am promis acest proiect clienților noștri în urmă cu ceva timp. A fost un proiect de anvergură care a angrenat toate departamentele din companie. Ne-am dorit să ne asigurăm ca totul este perfect funcțional și că oferim clienților noștri o experiență completă de shopping online. REGATA este o companie cu istorie si cu un flux mare de operațiuni. Nu a fost simplu, dar am reușit în toată această perioadă să schimbăm mindset-ul întregului staff și să începem să gândim și să acționam și online.

Vom continua să inovam și să oferim clienților noștri cele mai bune produse, la cele mai bune prețuri și serviciii, atât în magazinul online, în cel tradițional cât și în distribuția națională”a declarat domnul Catalin Mișu, General Manager REGATA.

Planuri de viitor

În viitorul apropiat, compania și-a propus să construiască hub-uri proprii în puncte cheie ale țării, astfel încât să îmbunătățească timpii de livrare, iar produsele comandate online să ajungă cât mai rapid la clienții REGATA.

Un alt proiect important pe care compania cu capital 100% romanesc și l-a propus este dezvoltarea categoriilor deja prezente pe site. Sunt câteva categorii de produse pe care REGATA își dorește să le dezvolte si chiar să creeze unele noi, menite să răspundă cerințelor clienților săi.

Toate produsele sunt livrate direct din stocurile proprii, iar livrarea produselor este rapidă și poate fi realizată fie cu ajutorul flotei de mașini REGATA, fie prin una din cele trei firme de curierat cu care compania coloborează deja.

Acum toate produsele REGATA sunt mai aproape de tine indiferent daca esti la birou sau acasă, pe șantier sau în vacanță. Accesează www.regata.ro de pe desktop, laptop, smartphone sau tableta și plasează comanda online la orice oră din zi, iar REGATA iți livrează produsele comandate la adresa specificată în comandă.

E-shop-ul REGATA este magazinul online de unde poți #Alegepentruacasa produsele pe cere ți le dorești. Acceseaza site-ul și plasează comanda pentru produsele tale favorite! Pentru comenzi poți contacta magazinul online REGATA la adresa de mail comenzi@regata.ro sau la numărul de telefon 0371 522 344.

Setari Cookie-uri