4 Noiembrie 2020

Metro vrea să vândă o parte din magazinele din România



Grupul german Metro și-a scos la vânzare nouă magazine din România, cu garanție de închiriere pe termen lung, după modelul deja testat anul trecut în Polonia, Ungaria și Republica Cehă. Oferta locală este evaluată la peste 100 de milioane euro, potrivit CIJ Europe.

„Pentru a crește gradul de competitivitate și eficiență și pentru a asigura consolidarea afacerii, Metro a inițiat o abordare de vânzare și leasing (vânzare de proprietăți deținute cu leasing ulterior pe termen lung). În contextul actual, în care piețe imobiliare se mențin solide, compania își maximizează poziția operațională, asigurând lichiditatea necesară pentru noi investiții în zona comercială, dar și dezvoltarea de proiecte strategice pentru companie și clienți”, au declarat reprezentanții companiei.

Metro este o companie care activează în comerţul cu ridicata la scară mondială, cu sortimente alimentare si non-alimentare, specializată în deservirea nevoilor hotelurilor, restaurantelor si restaurantelor (HoReCa), precum și ale comercianților independenți. În întreaga lume, Metro are aproximativ 16 milioane de clienți care pot alege să facă cumpărături într-unul dintre magazinele de format mare, să comande online și să ridice produsele din magazin sau să le fie livrate. Compania operează în 34 de țări și are peste 100.000 de angajați în întreaga lume

Reţeaua METRO Cash & Carry România numără 30 de centre de distribuţie, inclusiv 5 magazine METRO Punct, cu o suprafaţă totală de vânzare de aproximativ 190.000 de metri pătraţi. La nivel naţional, magazinele sunt distribuite astfel: în Bucureşti - 5 centre, în Braşov, Constanţa, şi Timişoara câte 2 centre, un centru în fiecare din următoarele oraşe: Piteşti, Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda. .



Citeste si