Adrian Lăcătuș, despre extinderea PepsiCo în eCommerce și lansarea ambalajelor din plastic reciclat: “Lumea s-a schimbat mult în 2020, la fel și obiceiurile consumatorilor”

Două dintre cele mai mari direcții strategice în 2020 pentru producători și retaileri au fost extinderea în eCommerce și sustenabilitatea. Pe acestea a mizat și producătorul de băuturi răcoritoare și snacksuri PepsiCo, care a lansat un ambalaj din plastic reciclat pentru Lipton și a anunțat că din acest an toate produsele Pepsi și Mirinda vor fi ambalate în sticle fabricate din 100% rPET, scrie retail.ro.

“2020 va rămâne în amintirea tuturor ca un an dificil, în care ne-am văzut nevoiți să găsim soluții pentru a ne servi în continuare consumatorii, în ciuda provocărilor aduse de restricțiile impuse de criza sanitară”, spune Adrian Lăcătuș.

Chiar și în contextul pandemiei, producătorul a lansat în august ambalajul rPET pentru portofoliul Lipton IceTea din România, demers prin care și-a propus să reducă cu aproximativ 500 tone de plastic virgin pentru piața locală în primul an de tranziție. Mai mult, din 2021 sticlele de Pepsi și Mirinda din România trec, de asemenea, la plasticul 100% reciclat – rPET. rPET-ul va fi introdus treptat, până când toate produsele din portofoliile celor două branduri vor fi comercializate pe întreg teritoriul țării în PET-uri 100% reciclate.

“Vrem să construim o lume în care plasticul să nu mai devină niciodată deșeu. Unul dintre modurile prin care putem să realizăm această transformare îl reprezintă eforturile din zona reciclării și reutilizării ambalajelor, iar introducerea treptată a rPET-ului este unul dintre cei mai importanți pași. Va trebui să investim încă 16,4 milioane de lei pe an în România pentru a face tranziția către plasticul reciclat, pentru că acesta are un cost mult mai ridicat decât plasticul virgin. Este, de asemenea, important de menționat faptul că pentru a face acest material mai accesibil și altor jucători din industrie, avem nevoie de o piață mai competitivă pentru plasticul reciclat, care să devină mai accesibil prin creșterea ratelor de colectare și reciclare”, spune Adrian Lăcătuș.

Citește în continuare interviul cu Adrian Lăcătuș pe retail.ro.

Citeste si:
Adrian Lacatus, noul Commercial Senior Director al PepsiCo
Adrian Lacatus se alatura...


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri