Lidl și-a propus ca în acest an să deschidă aproximativ 20 de magazine în toată țara. Potrivit reprezentanților Lild, anul 2020 a fost un an foarte bun pentru retailer, marcat de creșterea business-ului, extinderea rețelei, îmbunătățirea calității sortimentului, investiții în societate.

Lidl a avut anul trecut cel mai rapid ritm de expansiune de la intrarea companiei pe piață, cu un total de 33 de inaugurări, atât magazine noi, cât și optimizări sau relocări, atingând astfel pragul de 289 de magazine, în prezent.

„În strategia noastră de dezvoltare, luăm în considerare toate zonele țării, în egală măsură, pentru a ajunge cu produsele noastre la cât mai mulți clienți. Anul acesta plănuim să ne extindem rețeaua de magazine în regiuni din toată țara, în centre urbane mari, dar și în localități mai mici”, au declarat, pentru wall-street.ro, reprezentanții Lidl.

Lidl va face angajări și în 2021

În prezent, discounterul german are peste 9.000 de angajați, care operează în cele 289 de magazine și 5 centre logistice.

Reprezentanții Lidl spun că și anul acesta există oportunități de creștere a numărului de angajați având în vedere ritmul de expansiune a noilor unități la nivel național.

În acest context, dacă reușește să deschidă circa 20 de magazine, așa cum are în plan, Lidl va angaja între 1.500 și 2.000 de colegi noi în 2021.

Mai multe case de self-scan anul acesta

Pentru 2021, Lidl își va extinde în continuare rețeaua, prin menținerea ritmului de 15 - 20 de magazine inaugurate anual, care a rămas constant în ultimii ani și își propune să depășească pragul de 300 de magazine pe plan local, în 2021.

„De asemenea, ne concentrăm investițiile și pe plan logistic, prin continuarea lucrărilor la cel de-al șaselea depozit din portofoliu nostru, am plasat lângă București, în zona Cernica”, spun reprezentanții Lidl.

Deoarece din ce în ce mai multe supermarketuri și hypermarketuri au implementat anul trecut un număr mai mare de case self-scan, Lidl își propune ca în 2021 să extindă serviciul de tip self check-out, demarat în luna noiembrie a anului trecut, într-un număr cât mai mare de unități. Totodată, retailerul dezoltă și testează anul acesta un nou format de magazin.

În același timp, retailerul va continua să dezvolte gamei de produse românești de la raft, prin extinderea parteneriatelor cu furnizorii locali - de la produsele marcă proprie Cămara Noastră, până la fructele și legumele românești din Piața Lidl. De asemenea, Lidl are în focus să continue investițiile în produse certificate, din surse sustenabile, precum și reducerea cantității de plastic folosită.

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este prezent în 32 de țări din întreaga lume. Retailerul a intrat pe piața locală în 2011 și în prezent operează aproximativ 11.200 magazine și peste 160 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Raluca Nicolae
 Raluca a studiat Jurnalism la Universitatea Hyperion din București și a urmat un master în Comunicare mediatică și publicitate, în cadrul aceleiași instituții. Ea și-a început activitatea în presă în 2019, în departamentul economic al grupului Mediafax. În perioada 2019-2020, Raluca a acoperit domeniile start-up și fintech în cadrul Adevărul Financiar , publicație care face parte din grupul Adevărul . S-a alăturat echipei...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri