PENNY se alătură partenerilor din platforma Glovo

Glovo adaugă, începând cu 25 ianuarie, PENNY în aplicație în București și Oradea. Clienții pot intra pe aplicația Glovo și selecta produsele dorite din magazinele PENNY, iar Glovo le va livra la adresa indicată în maxim o oră.

Nu există comandă minimă, iar livrarea costă 15,99 lei în București și 11,99 lei pentru Oradea.

Pe Glovo vor fi disponibile toate produsele din magazinele PENNY, din categorii precum băuturi (apă, sucuri, alcool), mezeluri, lactate, snacks-uri și produse de panificație, dulciuri, ready to eat, produse pentru casă și familie, produse cosmetice, etc.

„Momentan, parteneriatul este existent în București și Oradea, urmând ca în decursul acestui an să extindem parteneriatul la nivel național”, a declarat Victor Răcariu, General Manager Glovo CEE.

Aplicația Glovo cuprinde categorii predefinite, care pot fi selectate de utilizatori în funcție de nevoile lor: Mâncare, Supermarket, Livrare rapidă, sau Magazine. Acestor categorii, care apar pe măsură ce noi parteneri sunt adăugați în aplicație, li se adaugă și butonul „Orice”, pe care utilizatorii îl pot folosi pentru a comanda produse sau articole disponibile în orașul lor, dar care nu se află în categoriile predefinite.

Citeste si:
Daniel Gross, CEO Penny România: Ne întoarcem încet la normal
Daniel Gross, CEO Penny...

Despre autor
Raluca Nicolae
 Raluca a studiat Jurnalism la Universitatea Hyperion din București și a urmat un master în Comunicare mediatică și publicitate, în cadrul aceleiași instituții. Ea și-a început activitatea în presă în 2019, în departamentul economic al grupului Mediafax. În perioada 2019-2020, Raluca a acoperit domeniile start-up și fintech în cadrul Adevărul Financiar , publicație care face parte din grupul Adevărul . S-a alăturat echipei...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri