Cei trei antreprenori din spatele Cereal Crunch au investit în conceptul de croissanterie și au deschis pe Calea Victoriei 101 prima locație Fika18, în parteneriat cu 5 to go.

Radu Savopol, Lucian Bădilă și Andrei Alecu au pariat în 2020 pe conceptul lansat de Armand Sima și Cătălina Opriș, devenind co-acționari, iar brandul Fika18 începe să se extindă: a fost deschis primul magazin concept pe Calea Victoriei, iar în martie este programată deschiderea unei noi locații în București, pe strada Lipscani nr. 3, iar apoi prima franciză, deci al treilea Fika18.

Armand Sima a rămas acționar și este direct implicat în producția croissantelor gourmet. Toate produsele sunt fabricate în laboratorul propriu, iar termenul lor de valabilitate este de 24 de ore.

Sortimente noi de la Fika18

Oferta cofetăriei se lărgește din data de 20 februarie cu un nou sortiment: croissant cu caramel sărat, iar în viitorul apropiat va fi lansat și unul cu amestec de cremă de alune. Rămân disponibile și cele deja cunoscute și apreciate de clienți: de la cele clasice, cu unt, până la cele dulci, cu creme de ciocolată, tiramisu, cheesecake, zmeură, mango și fructul pasiunii, lime și busuioc sau fistic. Produsele vor continua să fie livrate și către o listă de locații HoReCa.

Retail jobs

Cofetăria a avut vânzările majorate în anul 2020, în ciuda condițiilor create de pandemie. Cele mai apreciate arome sunt: fistic, cheese cake, migdale și zmeură, mango și fructul pasiunii, ciocolată albă și neagră, cele 5 sortimente însumând 75% din cota de vânzări.

Produsele vor fi disponibile în curând și pe platformele de delivery, prin aplicațiile Glovo, Bolt, Foodpanda, Tazz by eMAG și Takeaway.

Sursa foto: Fika 18

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri