LaDoiPași a ajuns la peste 1.400 de magazine în toată țara

Rețeaua de francize LaDoiPași, dezvoltată de METRO Cash&Carry, a ajuns în 2020 la un total de 360 de noi antreprenori independenți și numără în prezent peste 1.470 de magazine în toată țara.

Obiectivul rețelei este ca până în 2023 să opereze 2.000 de magazine de proximitate.

Franciza LaDoiPași are acoperire la nivel național, cu 38% din magazinele poziționate în sudul țării, 35% în nord, respectiv 27% în vest, METRO Cash & Carry România urmărind expansiunea în comunitățile din întreaga țară, atât urban cât și rural.

„Vom continua să ne diferențiem pe piața locală, să dezvoltăm servicii și produse dedicate antreprenorilor LaDoiPași – inclusiv marca proprie LaDoiPași, care se regăsește exclusiv în magazinele lor – pentru a ne asigura că au o afacere competitivă și clienți mulțumiți”, a declarat Irinel Popescu, Director Retail METRO Cash&Carry România.

De câți bani ai nevoie pentru a deschide un magazin LaDoiPași

LaDoiPași propune un model de franciză în baza unui parteneriat dezvoltat între METRO și antreprenorul care operează magazinul. Potrivit reprezentanților METRO Cash & Carry Romania, în acest parteneriat nu poate fi vorba de o investiție fixă. Singurul cost fix este o taxă de franciză lunară, modică, în valoare de 100 euro. Vizavi de investiție, aceasta este diferită de la magazin la magazin, și depinde de un cumul de factori: de la locație, poziționare, grad de dezvoltare, suprafață.

Citeste si:
LaDoi Pasi vrea sa-si dubleze numarul de magazine in urmatorii 4 ani
LaDoi Pasi vrea sa-si dubleze...

În parteneriatul LaDoiPași, investiția este suportată atât de METRO, cât și de partener. Contribuția METRO are loc atât la deschidere, cât și pe tot parcursul colaborării și vizează elementele de branding, dotări cu echipamente și suport IT, materiale promoționale, campanii de promovare la nivel național, campanii de loialitate și aniversare, transfer de know-how și instrumente de lucru în retail, iar suportul financiar poate ajunge până la 10.000 euro în funcție de tipul de magazin.

Pentru partener, investiția variază de la 5.000 de euro la 50.000 de euro din în funcție de nivelul de dezvoltare al magazinului, respectiv distanța față de standardele urmărite în remodelare.

LaDoiPași este un lanț de magazine de proximitate, înființat în 2012 de către METRO Cash & Carry România care a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda.

Citeste si:
Metro Cash&Carry România reaprovizionează magazinele de mai multe...
Coronavirus | Metro...
Sursa foto: La Doi Pasi Facebook
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri