19 Aprilie 2021

În timpul pandemiei, românii au cheltuit în medie 1.100 de euro pe mobila de lux



Canapelele, paturile, scaunele, mesele și fotoliile au fost printre cele mai vândute produse în timpul pandemiei pe magazinul online de mobilă de lux Rovere Mobili. Valoarea medie a coșului de cumpărături pe magazinul online al companiei a fost de peste 1.100 de euro.

Clienții au avut posibilitatea să își personalizeze produsul, să aleagă dimensiunea, finisajele și accesoriile. Anul 2020 a fost de altfel o perioadă cu creșteri semnificative înregistrate pe piața de cumpărături online din România, care a atins o valoare de 5,6 miliarde de euro, în majorare cu 30% comparativ cu 2019, potrivit raportului de piață GPeC E-Commerce România 2020.

„Am lansat magazinul nostru online în plină periodă de lockdown și am reușit să ne atingem obiectivele setate.Pentru perioada următoare ne propunem creșterea portofoliului și vom continua diversificarea și îmbunătățirea gamei de produse, inclusiv prin introducerea de noi finisaje, accesorizări și sisteme inovative”, a declarat Ionela Bercu, director executiv Rovere Mobili.

Retailerul de mobilă a vândut anul trecut, în timpul perioadei de Stare de Urgență, peste 3.200 de articole online. Rovere Mobili a fost lansat în 2002 și vinde mobilier de lux produs în Italia.

Compania are în acet moment 10 magazine în Brașov, București, Cluj – Napoca, Constanța, Craiova, Iași, Pitești, Sibiu, Târgu – Mureș și Timișoara. Compania administrează și două showroomuri Veneta Cucine, cel mai mare producător italian de seturi de bucătării premium din Italia, în Bucuești și Timișoara.



Citeste si