Românii cumpără mai multe produse de curățenie înainte de Paște

Farmec înregistrează în perioada sărbătorilor de Paște o dublare a vânzărilor față de restul anului. Cele mai căutate produse de curățenie de către consumatorii români aflate în portofoliul companiei sunt Nufăr Detartrant Clasic, Nufăr Scos Pete, Nufăr Baie, Nufăr Verde Geamuri, iar din gama Triumf cele mai vândute produse sunt Triumf Degresant Forte și Triumf Cuptoare.

Gama Nufăr, dedicată curățeniei întregii case - care cuprinde dezinfectanți de suprafețe, dar și gama de produse care respectă mediul, Nufăr Verde - a înregistrat în 2020 un avans de 38% al vânzărilor, comparativ cu anul precedent. De asemenea, gama de produse de curățenie pentru bucătărie, Triumf, a avut anul trecut o creștere de 23% comparativ cu 2019.

„Și în 2020, cele mai mari vânzări au fost în perioada sărbătorilor de primăvară și în toamnă, începând cu lunile octombrie și noiembrie. Ne așteptăm ca această tendință ascendentă să continue și anul acesta, în condițiile în care oamenii sunt mai preocupați de igiena locuinței”, a declarat Aura Carabiber, manager de produs Farmec.

Un avans mai mare au înregistrat produsele în ambalaje voluminoase, în special produsele destinate consumurilor colective, achiziționate de instituții și companii, care sunt utilizate mai des la curățarea și igienizarea suprafețelor din cauza pandemiei.

Atât produsele Nufăr, cât și Triumf au consemnat în 2020 un avans mai mare decât media pieței de produse de îngrijire a locuinței, care a crescut cu 18,3% în valoare, conform firmei de cercetare de piață Nielsen, ca urmare a vânzărilor de dezinfectanți pentru suprafețe.

Citeste si:
Terapia Cluj, Farmec, Alro Slatina, printre companiile cu angajați...
Carrefour Buzău, Terapia Cluj...

Sursa foto: JESHOOTS.COM | Unsplash
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri