Farmec extinde campania de reciclare a ambalajelor din hârtie, plastic, sticlă și aluminiu ale produselor cosmetice

Farmec extinde în toate magazinele proprii campania de responsabilitate socială „Ai grijă de natură așa cum ai grijă de tine”, prin care clienții vor putea recicla ambalajele din hârtie, plastic, sticlă și aluminiu ale produselor din portofoliul producătorului român de cosmetice la punctele de colectare dedicate din unitățile Farmec și Gerovital din toată țara, notează retail.ro.

Campania a fost lansată sub formă de program-pilot în 2020, în cinci magazine de brand Farmec și Gerovital din Cluj-Napoca, Târgu Mureș și Oradea. În total, peste 5.200 de ambalaje au fost aduse de consumatori, colectate și reciclate în mod responsabil în magazinele incluse în program.

Toate cele opt magazine Farmec și 22 de magazine Gerovital, precum și magazinul în franciză din Pitești, sunt incluse în campanie. Acestea sunt dotate cu puncte de colectare pentru ambalajele de hârtie și carton (cutii de cremă), de plastic (recipiente de cremă, șampon, gel de duș sau produse de curățenie din gamele Nufăr și Triumf), de sticlă (borcane de cremă) și de metal (doze de spray). Pentru a putea fi reciclate, recipientele trebuie golite de conținut, clătite și curățate de clienții care le aduc în magazine.

Citește mai multe pe retail.ro.

Citeste si:
Terapia Cluj, Farmec, Alro Slatina, printre companiile cu angajați...
Carrefour Buzău, Terapia Cluj...
Sursa foto: Facebook Farmec
Despre autor
Anca Olteanu
 Anca este web editor la wall-street.ro.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri