Retailerul HORNBACH deschide, pe 15 iulie, un nou magazin în Cluj-Napoca. Cel de-al optulea magazin al rețelei pe plan local va avea o suprafață de 23.000 de metri pătrați și este amplasat pe un teren de aproximativ 4,1 hectare.

Clienții vor avea acces la circa 55.000 de produse în stoc și alte 29.000 disponibile la comandă. De asemenea, aceștia pot beneficia de o serie de servicii ce îi pot ajuta în derularea proiectelor de construcții, amenajări și grădinărit.

Magazinul cuprinde zone speciale precum zona de Grădină și ZOO, cu o suprafață de 5.200 de metri pătrați, și cea de Drive In, ce ocupă 6.900 de metri pătrați. În plus, clienții magazinului dispun de 335 de locuri de parcare.

Toate produsele disponibile în magazinul Hornbach din Cluj-Napoca provin atât de la furnizori internaționali cunoscuți, cât și de la producători locali. De asemenea, în noul magazin vor exista și produse sub mărcile proprii Hornbach.

Fondată în anul 1877, Hornbach este o companie din domeniul construcțiilor și grădinăritului cu o istorie de 6 generații. În acest moment, concernul deține 163 de magazine mixte de materiale de construcții și grădinărit și magazine online, în 9 țări din Europa (Germania, Austria, Olanda, Cehia, Luxemburg, Elveția, Suedia, Slovacia și România), dintre care 7 în România (București Berceni, București Militari, București Balotești, Brașov, Timișoara, Sibiu și Oradea).

Citeste si:
Hornbach continuă expansiunea în țară. Următorul magazin pe hartă...
Hornbach vrea să mai deschidă...

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri