Compania Brick România a înregistrat o cifră de afaceri de 62,6 milioane de lei în primul semestru al acestui an, cu 15% mai mare faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent, informează compania.

"În ciuda restricţiilor din pandemie, compania Brick România a încheiat anul 2020 cu creşteri importante, astfel că cifra de afaceri a crescut cu aproape 7 procente faţă de anul 2019, ajungând la peste 116 milioane de lei. Şi profitul companiei a crescut de la 2,8 milioane de lei în 2019 la 4,8 milioane de lei în 2020. Rezultatele financiare ale companiei susţin planurile de extindere pe care le are Brick România pentru anul în curs", a transmis Agerpres.

Strategia pe termen mediu şi lung a companiei are în vedere identificarea de locaţii noi pentru magazine, astfel că pentru vara lui 2021 managementul Brick România are în plan finalizarea negocierilor pentru alte magazine în Ploieşti, Bucureşti, Cluj şi Satu Mare după cel din oraşul Ovidiu, care va fi inaugurat pe 2 iulie.

"Datorită cererii existente în piaţă, ne-am dorit să avem un magazin Brick mai aproape de arealul de 60.000 locuitori din localităţi precum Lumina, Mihail Kogălniceanu, Cogealac, Tariverde, Corbu sau Săcele. În plus, noua locaţie este mai apropiată şi de locuitorii din Năvodari şi Mamaia Sat", a explicat Viorel Dima, director de Dezvoltare Brick România.

Magazinul din Ovidiu va oferi o gamă variată de articole pentru bricolaj, decoraţiuni, lacuri şi vopsele, electrocasnice, instalaţii sanitare sau placaje ceramice, cu un portofoliu de peste 40.000 produse.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri