23 Iulie 2021

O firmă care pretindea că hainele ei te apără de COVID, amendată cu milioane de euro



O firmă australiană de articole sportive a fost amendată cu 3,7 milioane de euro pentru că își promova produsele ca fiind realizate cu ajutorul unei tehnologii ce ține la distanță toți patogenii, dând de înțeles că îi va ține pe oameni departe și de COVID-19.

Firma Lorna Jane a promovat faptul că articolele pe care le vinde folosește o ”tehnologie inovatoare” denumită LJ Shield prin care previne ”transferul tuturor agenților patogeni”. Judecătorul care s-a ocupat de caz a descris reclama ca fiind ”explotatoare și cu un potențial periculos”, conform BBC.com.

Firma a acceptat decizia instanței și dat vina pe furnizorul de produse sportive cu care lucrează.

”Un furnizor de încredere ne-a vândut un produs care nu a performat așa cum au promis”, s-a apărat Bill Clarkson, CEO-ul Lorna Jane care a adăugat faptul că furnizorul i-a făcut să creadă că tehnologia din spatele LJ Shield a fost vândută și pe alte piețe precum Statele Unite ale Americii, China sau Taiwan și că are protecție anti-bacteriană și anti-virală.

Compania a fost acționată în instanță de către Australian Competition & Consumer Commission (ACCC) după a văzut campania de marketing derulată anul trecut în iulie, în plină pandemie de COVID-19, despre care președintele ACCC a declarat că s-a bazat pe dorința consumatorilor de a fi cât mai protejați împotriva pandemiei.



Citeste si