MAM Bricolaj, companie românească din industria de bricolaj, anunță deschiderea unui magazin Brașov, care își va putea primi clienții începând cu luna octombrie 2021, acesta fiind primul magazin din afara Bucureștiului.

Reprezentanții companiei au spus pentru wall-street.ro că bugetul alocat pentru această investiție este de 500.000 de euro. MAM Bricolaj Brașov este primul magazin deschis de companie în afara Capitalei și este primul pas din strategia de a se extinde în țară. Totodată, este al doilea magazin inaugurat în 2021, după cel din Prelungirea Ghencea.

Magazinul MAM Bricolaj Brașov va fi situat în zona comercială Bartolomeu și va oferi 20 de locuri de muncă, iar posturile disponibile sunt de consilieri de vânzări, merchandiseri și gestionari. Oferta de produse rămâne aceeași precum în magazinele din București. Mai exact, este specializată pe accesorii și materiale pentru mobilier, dar și conexe. În portofoliul de produse se regăsesc accesorii de bucătărie, dressing, panouri din pal melaminat și MDF, blaturi de bucătărie, balamale, organe de asamblare, scule, electrice, adezivi și profile de aluminiu.

Anticipează vânzări de 500.000 de lei lunar

Estimarea MAM Bricolaj este că noul magazin din Brașov va ajunge lunar la vânzări de aproximativ 500.000 lei. În ceea ce privește atingerea pragului de breakeven, compania se așteaptă să se întâmple acest lucru după primul an de activitate. Însă, datorită zonei cu un trafic ridicat de clienți, se așteaptă ca în Brașov să îl atingă mult mai repede.

„Decizia de a deschide un nou magazin MAM Bricolaj a venit ca un răspuns firesc în urma succesului din ultimul timp și a interesului tot mai crescut pentru produse de calitate. Totodată, ne-am propus să ajungem în cât mai multe orașe din țară și să le fim alături românilor în proiectele lor prin consultanță de cea mai bună calitate și un portofoliu cuprinzător pentru a-și asigura un confort potrivit stilului lor de viață. Am ales orașul Brașov ca locație datorită fluxului crescut de clienți, dar și din punct de vedere al dezvoltării acestuia”, a declarat, într-un comunicat remis redacției, Cristian Găvan, fondatorul MAM Bricolaj.

În prima jumătate a anului 2021, MAM Bricolaj a avut peste 148.000 de tranzacții, în creștere cu 27% față de 2020. Cele mai populare categorii de produse sunt cele de organizare în bucătărie și dressing, sistemele de uși glisante și saltelele.

Sursa foto: Facebook / MAM Bricolaj

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri