Brandul de haine de lux Balenciaga a lansat un nou produs care a fost ridiculizat în mediul online: sacoșa de rafie, cu roșu și albastru, care costă nu mai puțin de 1.500 euro, scrie publicația DailyMail.

Geanta de cumpărături a fost asemănată cu pungile de plastic folosite în piețele din întreaga lume pentru transportul fructelor și legumelor.

Brandul cu sediul la Paris, fondat inițial în Spania, a listat geanta pe site-ul său pentru o sumă de 1.590 euro. Balenciaga descrie geanta de cumpărături în imprimeu de carouri albastru, alb și roșu, realizată din piele de vițel.

Sursă foto: Balenciaga

Are curele detașabile, buzunare interioare și două mânere superioare. Geanta a fost fabricată în Italia, din 100% piele de vițel cu o căptușeală din pânză de bumbac organic.

Geanta nu a fost apeciată de internauți, fiind comparată cu punga de cumpărături a bunicii. „Arată exact ca geanta pe care o lua bunica noastră când mergea la plajă”, în timp ce alt utilizator a scris pe Twitter că seamănă cu este punga pe care o primești când cumperi de la magazinele de lux.

Sursa foto: Balenciaga

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri