Kaufland deschide, pe 16 septembrie, cel de-al patrulea magazin din Constanta, ajunând la 145 de hipermarketuri în țară. Noul magazin va genera peste 100 de locuri noi de muncă. Potrivit reprezentanților Kaufland, venitul mediu brut al unui angajat în magazine și depozite ajunge la 6.100 lei pe lună, incluzând sporuri, tichete de masă și extra beneficii.

Hipermarketul are o suprafață totală de peste 5.100 metri pătrați, dintre care aproape 3000 metri pătrați sunt alocați spațiului de vânzare.

Noul magazin din Constanța dispune de un nou concept de spațiu verde implementat de companie în România. Astfel, va avea o suprafață de 3.400 mp de spațiu verde la sol, 4.500 mp de acoperiș verde, respectiv 850 de metri pătrați de fațade verzi. În total, s-au plantat la sol 140 copaci și peste 1.000 de arbuști, pe o suprafață totală de 2.000 mp.

Acesta este un concept nou de spațiu verde implementat inițial în trei magazine din Capitală - Kaufland Străulești, Kaufland Sisești si Kaufland Voluntari, care va genera un consum redus de apă prin folosirea unor specii de plante cu rezistență sporită la secetă. În timp, aceste spații verzi se transformă în minigrădini urbane, cu un grad ridicat de sustenabilitate.

Retail jobs

Programul de lucru din timpul săptămânii să înceapă de la 7:30 și până la 22:00 de luni până sâmbătă, respectiv de la 8:00 și până la 20:00, duminică.

Noul magazin Kaufland din Constanța are o parcare amplă, cu 227 locuri, din care 80 locuri au copertine de umbrire, 8 sunt alocate persoanelor cu dizabilități, respectiv 6 pentru părinți, dar și rasteluri pentru biciclete. Hipermarketul este dotat inclusiv cu două stații e-charge de încărcare rapidă a mașinilor electrice.

Sursa foto: Compania

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri