Elfi, unul dintre cei mai importanți producători de hârtie igienico-sanitară din România, a înregistrat în prima jumătate a anului 2021 afaceri de aproximativ 3 milioane euro, cu 20% mai mari comparativ cu aceeași perioadă a anului 2020, și planifică investiții într-o nouă linie de producție.

Anul 2020 a adus companiei Elfi o cifră de afaceri de aproximativ 5 milioane euro, aceasta crescând anual cu 10%-20%. 2020 a fost, de asemenea, un an foarte important pentru producător, fiind marcat de investiția într-un nou proiect de achiziții în valoarea de peste 5 milioane euro. Obiectivul de a se investi în noi tehnologii de producție s-a materializat prin achiziția unor echipamente industriale performante, care să permită atât creșterea calitatitvă, cât și pe cea cantitativă a producției.

„Pandemia a reprezentat o reală provocare pentru noi, însă ne-am mobilizat rapid și am încercat să o transformăm într-o oportunitate. În acest context, cererea a crescut foarte mult, astfel încât a fost nevoie să suplimentăm stocurile de marfă și să lucrăm la capacitate maximă. Faptul că am pus accentul pe investiția în tehnologie și utilaje de ultimă generație ne-a permis să avansăm, indiferent de contextul în care ne desfășurăm activitatea și să ne putem mări portofoliul de clienți”, a declarat Adrian Constantin, Director General Elfi.

Adrian Constantin

Dacă în 2003, când a fost înființată, aceasta și-a început activitatea cu o mică linie de producție, astăzi compania produce toată gama de hârtie igienică, de la cea standard, la produse premium de cea mai înaltă calitate, precum si o gamă largă de prosoape de hârtie de diferite dimensiuni si ambalate în diverse moduri. Prin urmare, gama de produse Elfi acoperă toate segmentele de piață: low, mediu, premium.

Citeste si:
Coronavirus | Nemții s-au grăbit să cumpere hârtie igienică şi...
Coronavirus | Nemții s-au...

„Strategia pentru perioada 2021-2024 se concentrează pe consolidarea și dezvoltarea pieței interne, însă, în același timp, urmărim achiziționarea unei noi linii de producție.” – a mai adăugat Adrian Constantin, Director General Elfi.

În urma ultimelor evenimente legate de pandemia de SARS-CoV-2, piața de profil, la fel ca restul, a fost afectată de creșterea prețurilor la materia primă și nu numai. Aceasta este încă dominată de produsele de import, la care populația are acces prin intermediul marilor retaileri (lanțuri de magazine, suprmarket-uri), însă datorită contextului, au prins contur și produsele autohtone, care se impun pe piața autohtonă din ce în ce mai mult.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri