De astăzi, serviciul de livrare rapidă Carrefour prin Bringo este disponibil în două noi orașe, Cluj-Napoca și Timișoara, clienții având posibilitatea de a comanda prin aplicația Bringo produse de la magazinele Carrefour Market și Market Express din proximitatea lor, cu livrare în doar 30 de minute și contra unui cost redus de 9,99 lei per comandă.

Extinderea vine la scurt timp după lansarea serviciului de livrare rapidă în București și Iași, unde clienții s-au dovedit interesați de beneficiul proximității în mediul online. Pentru a asigura acoperirea aproape integrală a celor două noi orașe, un total de 10 magazine Carrefour au fost incluse în platforma Bringo, astfel că, în prezent, 93 de magazine Carrefour în toate cele trei formate (Hipermarket, Carrefour Market și Market Express), din 37 de orașe din țară, sunt incluse în Bringo.

Pentru noi, omnicanalitatea nu înseamnă doar prezența în mediul fizic și în cel online. Astfel, ne continuăm alături de Bringo expansiunea multiformat și multiservice, incluzând noi magazine în platformă și punând la dispoziția tot mai multor clienți ambele variante de livrare. Pe viitor, ne propunem să extindem serviciul de livrare rapidă către noi orașe din România.

Retail jobs

Cătălin Samara, COO & E-commerce Director, Carrefour România

Clienții din Cluj-Napoca și Timișoara au acum în aplicația Bringo atât opțiunea unui hipermarket Carrefour, cu livrarea tradițională, în aproximativ 90 de minute, contra unui cost standard de 19,99 lei, cât și noile opțiuni de supermarketuri și marketuri express de proximitate, cu livrare rapidă, în 30 de minute, în schimbul unui cost redus, de 9,99 lei. Clienții care optează pentru cea de-a doua variantă au acces la peste 90% din sortimentul magazinului din proximitate. Toate produsele sunt disponibile la același preț ca cel din magazinele fizice, în contextul în care Bringo nu practică adaos comercial.

„Observăm un interes tot mai ridicat din partea clienților pentru comenzile online de produse alimentare ce derivă nu doar din rațiuni de siguranță, ci și de confort. Chiar dacă viața noastră s-a mutat acasă, responsabilitățile nu au luat nicio pauză. Pe viitor, vom continua să ne extindem aria de acoperire a serviciilor, cât și, în mod special, a serviciului de livrare rapidă, care s-a bucurat de un real succes de la lansarea sa în București și Iași”, a adăugat Ioana Ilie Dobre, General Manager Bringo.

Citeste si:
În ce noi orașe din România va ajunge serviciul de livrare rapidă...
Carrefour continuă să își...

O componentă importantă care se menține odată cu extinderea serviciului rapid o reprezintă modelul hibrid de livrare, disponibil prin introducerea scooterelor și a bicicletelor tradiționale în flota Bringo.

Prin intermediul aplicației Bringo, disponibilă gratuit în App Store și în Google Play, cumpărătorii pot alege produse din Carrefour fără adaos comercial. Carrefour România este cel mai mare partener al Bringo, punând la dispoziția clienților o gamă de peste 50.000 de produse și activând în aplicație cu toate magazinele de tip hipermarket și supermarket sau express. Cumpărăturile sunt făcute de un personal shopper care comunică în timp real cu clientul, experiența cumpărăturilor de la distanță fiind semnificativ îmbunătățită.

Carrefour România oferă clienților săi mai multe posibilități de a face cumpărături în siguranță: direct în cele peste 360 de magazine din țară, unde, cu aplicația Carrefour și casele de marcat Self Service, sesiunea de shopping devine rapidă și ușoară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect.

Citeste si:
Proprietarii de apartamente nu se lasă influențați de criză și...
Proprietarii de apartamente...

Sursa foto: Bringo

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri