Retailerul de modă H&M dă startul campaniei de Black Friday pe 12 noiembrie atât în magazinele fizice, cât și online, au declarat reprezentanții H&M la solicitarea wall-street.ro.

Clienții vor avea parte de reduceri de 20% la toată gama de produse H&M. Campania de Black Friday va fi disponibilă în două sesiuni, online și magazinele fizice:

Sesiunea 1

  • 11 noiembrie: pentru membrii Programului de Loialitate
  • 12-13 noiembrie: oferta Black Friday valabilă pentru toți clienții

Citește și Black Friday 2021 la cosmetice: reduceri de până la 50% la aproape 30.000 de produse

Sesiunea 2

  • 25 noiembrie: doar pentru membrii Programului de Loialitate
  • 26 noiembrie: oferta Black Friday valabilă pentru toți clienții

Black Friday 2021 la telefoane, televizoare sau mașini de spălat

Grupul suedez H&M are în portofoliu șapte branduri: H&M, COS & Other Stories, Monki, Weekday, Arket și H&M Home. Primele magazine H&M din România au fost inaugurate în primăvara anului 2011. Compania H&M (Hennes & Mauritz) a fost înființată în 1947, în Vasterls, Suedia.

În România, H&M este liderul pieței de fashion, cu vânzări de peste un miliard lei, cu 12% mai mult față de 2017. Retailerul deține o rețea de 56 de magazine și un shop online. Retailerul suedez a intrat pe piața locală în 2011.

Sursa foto: Sorbis / Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Raluca Nicolae
 Raluca a studiat Jurnalism la Universitatea Hyperion din București și a urmat un master în Comunicare mediatică și publicitate, în cadrul aceleiași instituții. Ea și-a început activitatea în presă în 2019, în departamentul economic al grupului Mediafax. În perioada 2019-2020, Raluca a acoperit domeniile start-up și fintech în cadrul Adevărul Financiar , publicație care face parte din grupul Adevărul . S-a alăturat echipei...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri