Retailer-ul Carrefour a dat startul campaniei de Black Friday 2021, care se desfășoară între 28 octombrie și 1 decembrie, anunțând mii de reduceri, unele dintre ele fiind de peste 50%.

Reducerile pe care Carrefour le oferă la mii de produse cu ocazia evenimentului Black Friday pot depăși în unele cazuri 50%. Campania derulată de retailer se va încheia pe 1 decembrie.

Black Friday 2021 la Carrefour: ce reduceri găsești la unul dintre cei mai mari retaileri

Electrocasnice mari sau mici, telefoane, haine, jucării și articole pentru bebeluși, articole pentru casă și mobilă sau din categoria auto, toate se regăsesc în oferta de Black Friday a Carrefour pentru anul 2021. Listăm mai jos câteva produse pe care retailerul le are prezentate pe site:

  • Mașină de spălat rufe Arctic, 6 Kg, 1.000 rotații, Clasa E, Alb - redusă cu 40% de la 1.349.9 lei la 799.9 lei AICI.
  • Mixer vertical Turbomix Tefal, 350 W, redus cu 50% de la 139.9 lei până la 69.9 lei. AICI.
  • Televizor LED Smart LG, 123 cm, 4K Ultra HD , redus cu 20%, de la 1.874.9 lei la 1,499.9 lei. AICI.
  • Telefon mobil Samsung Galaxy A12, 64GB, 4GB RAM, redus cu 21% de la 949,89 lei la 749,89 de lei. AICI.
  • Etajeră Emi Unic Spot RO, 50x22x90 cm PAL, redusă cu 52% de la 275 de lai la 130 de lei. AICI.

Puteți alege livrarea produselor la domiciliu sau la unul dintre punctele de Click & Collect, aflate în incintele magazinelor Carrefour, pe care le selectați în funcție de preferințele dumnevoastră, direct de pe site-ul retailer-ului în momentul în care plasați comanda. Termenul de livrare anunțat de retailer este intre 24 și 72 de ore, acesta adaugă faptul că produsele din cadrul campaniei pot fi achitate și prin intermediul cardurilor de rate acceptate de retailer.

Sursa foto: Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri