Retailerul Mega Image lansează MEGA, o nouă marcă proprie care include o gamă completă de produse alimentare și nealimentare. În total, gama aduce peste 360 de produse, dintre care 250 de produse alimentare, cu peste 45% din categoria proaspete, care vor ajunge treptat în toate magazinele retailerului și se va extinde în permanență.

Gama cuprinde produse alimentare precum lactate și ouă, fructe și legume, produse de panificație, mezeluri, dulciuri, snacks, apă și sucuri, preparate din carne, brânzeturi și deserturi.

Noua marcă proprie include și peste 110 de produse nealimentare, de la produse de curățenie, la cosmetice și îngrijire personală. În același timp, în cadrul noii mărci proprii MEGA sunt cuprinse și gamele BIO și ECO pentru ambele categorii de produse, alimentare și nealimentare.

Toate produsele MEGA sunt produse atât la nivel local, cât și internațional. În prezent, peste 50 de produse sunt deja la raft, din categoriile lactate, ouă, legume, fructe, delicatese, mezeluri, iar anul viitor vor ajunge cele peste 360 de produse alimentare și nealimentare în toate magazinele Mega Image și Shop&Go.

Retail jobs

Odată cu lansarea gamei MEGA, portofoliul de mărci proprii 365 și Delhaize va fi redus pentru a face loc și mai mult integrării noii mărci proprii. În același timp, MEGA va completa portofoliul de mărci proprii Mega Image, care include branduri de calitate, cu avantaje competitive puternice, precum: Gusturi românești, Mega Apetit, Le Boucher, Bun de tot, Delicata, Perla, Nature’s Promise, Taste of Inspirations.

Fondat în 1995, Mega Image cuprinde în prezent 908 de magazine în Bucureşti, Cluj-Napoca, Iași, Constanţa, Ploieşti, Braşov, Târgovişte, Timișoara, Bacău, Focșani şi alte oraşe din ţară, sub mărcile Mega Image, Shop&Go, Gusturi Românești. Sursa foto: Mega Image

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Raluca Nicolae
 Raluca a studiat Jurnalism la Universitatea Hyperion din București și a urmat un master în Comunicare mediatică și publicitate, în cadrul aceleiași instituții. Ea și-a început activitatea în presă în 2019, în departamentul economic al grupului Mediafax. În perioada 2019-2020, Raluca a acoperit domeniile start-up și fintech în cadrul Adevărul Financiar , publicație care face parte din grupul Adevărul . S-a alăturat echipei...

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri