Pentru că se confruntă cu o scădere a numărului de angajați, Domino's Pizza le oferă clienților din Statele Unite ale Americii câte 3 dolari de persoană pentru a alege ridicarea personală a comenzilor în locul livrării.

Astfel, începând de anul acesta, compania, care este prezentă și pe piața din România, va începe să ofere câte 3 dolari fiecărui client care alege să ridice personal comanda de la punctul de desfacere, urmând ca acest lucru să fie contorizat drept credit pentru o viitoare comandă online, conform CNN.

Acesta este un semnal privind faptul că o criză a forței de muncă este în desfășurare în mediul corporatist din Statele Unite ale Americii, în special în ce privește companiile care le oferă angajaților salarii mici.

De asemenea, trebuie spus că și inflația afectează puternic cunoscuta companie. Astfel, spre exemplu, meniurile cu aripioare de pui conțin acum numai 8 bucăți per porție și nu 10, așa cum se întâmpla până nu demult.

CEO-ul companiei, Richard Allison, a și declarat de altfel, recent, în cadrul unei conferințe din industrie, faptul că se așteaptă ca Domino's Pizza să experimenteze „creșteri fără precedent” în ceea ce privește prețurile, explicând în același timp că nivelul de costuri al ingredientelor vor crește cu 8 până la 10% față de anul trecut.

Această strategie se reflectă de altfel și în strategia de marketing a companiei de peste Ocean. Compania subliniază că recompensa de 3 dolari obținută în urma ridicării personale poate fi combinată cu alte oferte, asigurând „o afacere gustoasă”.

Sursa foto: Shutterstock / sdx15

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri