Retailer-ul german Otto tinteste vanzari de doua milioane euro pe piata romaneasca
Grupul RTC a investit pana acum aproape 300 mii euro pentru aducerea OTTO in Romania, suma ce reprezinta atat realizarea, distributia si promovarea catalogului principal de 400 de pagini, cat si investitia in platforma tehnica.
Catalogul Otto va fi disponibil in 2 editii principale: Primavara-Vara, lansat recent, si Toamna-Iarna, disponibil din septembrie 2007, respectiv editii speciale, cu un numar limitat de pagini, prezenta sezoniera si distributie extinsa.
Catalogul german aduce branduri de renume mondial - Morgan, Tom Tailor, Esprit, Adidas, Laura Scott, Puma, Lascana si altele - care pozitioneaza Otto in Romania pe segmentul medium-high, cu produse de fashion feminin si masculin, colectii pentru copii sau accesorii de decor. Produsele se adreseaza segmentului urban din toata tara, persoanelor cu program foarte incarcat.
Adra Retail, membru RTC Holding, face parte din Diviza Fashion, alaturi de AAV Group si Fashion Retail Group, care detin francizele brandurilor Women’Secret, Springfield, Esprit si recentul Debenhams in Romania.
La nivel mondial, grupul german Otto, prezent in 19 tari, a inregistrat, in 2005, o cifra de afaceri de aproximativ 15 miliarde euro.