21 Martie 2022

Lanțul croat Submarine Burger se extinde pe piața din România



Recent intrat pe piața din România, Submarine Burger a deschis primul punct de vânzare din România pe principiul “dark kitchen”, iar acum își anunță planurile de afaceri pentru 2022.

La începutul anului 2022, brandul s-a extins în afara pieței croate, alegând România drept prima țară în care urmează să deschidă noi locații, după o perioadă pilot de prezență online pe platforma Glovo.

Și în România, de altfel, Submarine Burger va avea produsele disponibile doar prin Glovo, cel puțin pentru o perioadă pilot.

Principalul diferențiator al mărcii, conform companiei, este încurajarea și sprijinirea producătorilor locali.

Toate produsele Submarine sunt realizate din ingrediente locale organice, precum „cașcavalul” românesc sau carnea locală preparată în mod tradițional.

„După o etapă de testare a pieței, în acest an ne propunem să deschidem cel puțin 3 restaurante în București cu scopul de a aduce întreaga experiență Submarine Burger clienților români. Când ne referim la strategia și viziunea pe termen lung, intenționăm să acoperim Bucureștiul cu restaurantele noastre și să fim la dispoziția unui mare procent din populație, care să poată veni să mănânce în restaurantele noastre și să se bucure de mâncarea noastră, livrată inclusiv la pachet”, a declarat Aleksandar Lazinica, Fondator și Co-Proprietar al companiei croate Submarine Burger.



Citeste si