“Ne bucură foarte mult colaborarea cu Bookster fiindcă avem acces la o selecție excelentă de cărți și materiale care susțin atât dezvoltarea personală, cât și pe cea profesională.” - Bianca Sorescu, Organizational Development Director al companiei eMAG

Nimic nu ne poate alimenta curiozitatea și imaginația așa cum o face lectura. Ne amintim cu plăcere de vremurile în care eram copii și obiceiul fain al cititului făcea parte din rutina noastră zilnică. Cumva, puterea poveștilor din cărți ne-a făcut să creștem, să avem aspirații și să ne urmăm visele.

Acum, adulți fiind, ne îndreptăm către lectură precum spre o poartă către noi posibilități și învățături. Mintea poate face minuni și poate fi condiționată pentru excelență, iar cărțile
ne ajută să ne relaxăm și să creștem la nivel personal, profesional sau spiritual.

Learning organisation – un concept pe care companiile îl adoptă tot mai mult

În organizațiile din România, consumul de lectură a crescut în ultima perioadă. Angajații citesc cu intenție și plăcere pentru a putea să performeze și să comunice mai bine la locul de muncă.
Cu cât citesc mai mult, cu atât pare că devin mai informați, iar acest fapt se reflectă în cariera lor. La rândul lor, tot mai multe companii din România au adoptat conceptul de learning organisation și își susțin oamenii în obiectivele lor de creștere.

Din 2014, Bookster aduce cărțile mai aproape de oamenii din eMAG

Bookster este prima platformă modernă care își propune să inspire oamenii din companii să își descopere visele și să le atingă, prin lectură. Conceptul e simplu: în baza abonamentului plătit de companie, abonații au acces la platforma Bookster, unde își selectează cărțile preferate, urmând să le primească la birou. Tot în baza abonamentului au acces la campanii și activități de încurajarea lecturii.

Iar eMAG este acel exemplu de angajator pentru care îți face plăcere să lucrezi și să te dezvolți. Pionierul pieței de comerț online se află printre primele companii care au adoptat Bookster și au oferit angajaților acces mai ușor la formare, perspective noi, modele, care se traduc într-un business mai eficient.

Povestea mea de Michelle Obama – una dintre cărțile aflate pe lista preferințelor la eMAG

Pe parcursul colaborării, lectura a devenit un obicei în companie, astfel încât în 2021 aproximativ 2.000 dintre angajații eMAG au devenit abonați la Bookster. În ultimul an, aceștia au împrumutat peste 9.500 de lecturi.

Printre titlurile preferate ale booksterilor din cadrul eMAG s-au regăsit articole precum “5 greșeli comune în comunicarea pe e-mail” de Lauren McGoodwin, videoclipuri precum “Cum să vorbești ca lumea să te asculte” de Julian Treasure, dar și cărți de top precum “Atomic Habits” de James Clear, “Psihologia persuasiunii” de Robert B. Cialdini, “Povestea mea” de Michelle Obama” și “Cel mai bogat om din Babilon” de George Clason.

Apetitul pentru lectură este ridicat la eMAG. Oamenii împrumută în prezent cel puțin o carte pe lună, bucurându-se de o experiență personalizată, care să îi ajute să își descopere lecturile și interesele preferate. Pe lângă acces la peste 120.000 de cărți, articole online și videoclipuri, serviciul este apreciat pentru că include și recomandări de carte pe baza unui algoritm inteligent, campanii creative de încurajare a lecturii și posibilitatea de a comanda până la 5 cărți simultan.

Bookster, prin ochii oamenilor de la eMAG

Este un beneficiu iubit de către oamenii faini de aici, astfel că Bookster primește des mesaje frumoase de la abonații săi, în care aceștia împărtășesc gânduri despre întreaga experiență, despre cărți sau povești, din lumea lecturii:

Georgiana T.: ”Mi-a plăcut și îmi place totul, începând de la site, până la orice veste sau articol primit din partea dvs., nu cred că există termen de comparație. Întotdeauna există ceva de învățat din articolele pe care le transmiteți prin intermediul poștei electronice. Cărțile recomandate, concursurile pe care le inițiați, fac totul să fie perfect. Îmi doresc mai multe astfel de concursuri. Un singur cuvânt vă definește, din punctul meu de vedere, și anume, perfecțiune. Mulțumesc!”
Alexandra A.: ”Bookster este minunat! Mulțumim oamenilor din spatele acestui proiect! Bookster m-a motivat să citesc prin ProvoCartea anului, Bookster îmi oferă o gamă foarte largă de cărți și articole din care pot alege, Bookster este prompt și Bookster mă alintă cu mici cadouri (și utile, și plăcute, și fancy pe alocuri). Mulțumesc! :)”

Catalina P.: ”Îmi place ușurința cu care se desfășoară această activitate. Faptul că există mici recenzii ale cărților, precum și părerea cititorilor, astfel încât să îți poți face o părere înainte de a împrumuta o carte. Comunicarea cu echipa Bookster a fost de nota 10 de fiecare dată. Felicitări!”

Bookster, prin ochii factorilor de decizie

La eMAG, platforma Bookster este privită ca o sursă prietenoasă de inspirație și informare a angajaților, precum și o modalitate simplă de a expune angajații către noi perspective datorită campaniilor care încurajează obiceiul cititului și a diversității materialelor.

Bianca Sorescu, Organizational Development Director al companiei eMAG povestește despre cum se reflectă această colaborare în cadrul organizației sale:

“Ne bucură foarte mult colaborarea cu Bookster fiindcă avem acces la o selecție excelentă de cărți și materiale care susțin atât dezvoltarea personală, cât și pe cea profesională. Lectura este un obicei care definește mediul de învățare în compania noastră și susține autonomia în învățare a tuturor colegilor.”

Ce povestește Teodora Rădulescu, CEO al Bookster despre colaborarea cu eMAG:

„Am apreciat de-a lungul celor 8 ani de colaborare sprijinul eMAG în promovarea lecturii și ne bucurăm să vedem că apetitul pentru citit este în continuă creștere în această companie. De-a lungul timpului am primit mult feedback din partea abonaților eMAG, feedback care ne-a ajutat să le îmbunătățim interacțiunea cu Bookster și să creștem, iar pentru toate aceste lucruri le suntem recunoscători.”

Despre eMAG
Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România, iar în 2022 a devenit cel mai valoros brand românesc și prima companie de ecommerce care ocupă primul loc în clasamentul Brand Finance. De 20 de ani, compania investește constant în servicii digitale bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienții să economisească timp și bani, și a creat un ecosistem regional, exportând modelul local cu succes în Bulgaria și Ungaria. Cu o gamă de produse în continuă creștere atât prin oferta proprie, cât și prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, de oriunde. În plus, clienții beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum Genius, abonamentul care ofera livrare gratuită și alte beneficii sau servicii de eșalonare a plății precum Buy now, pay later sau Slice it. Pentru mai multe informații despre eMAG, accesați about.emag.ro.

Despre Bookster
Bookster este prima platformă care aduce cărțile mai aproape de oameni și îi inspiră să se dezvolte personal și profesional prin lectură. Din 2013 și până astăzi, Bookster a devenit cel mai iubit beneficiu în peste 1.000 de companii din România cu un scor de +97 puncte pentru indicatorul Net Promoter Score, care arată în ce măsură utilizatorii unui serviciu sunt și promotorii lui. Astfel, în fiecare săptămână, aproape 12.000 de cărți ajung pe birourile angajaților din România. Zi de zi rafturile platformei sunt îmbogățite cu diverse titluri noi, articole, discursuri și interviuri din domenii variate pentru a acoperi cât mai mult din interesele cititorilor.

În cadrul unei comunități faine și de încredere, cei peste 106.000 de abonați ai Bookster au acces la cărți de top din lume și se bucură de recomandări personalizate, promptitudine și accesibilitate. Printre alte companii care iubesc Bookster se numără Banca Transilvania, Kaufland sau Accenture.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.
Setari Cookie-uri F