La sfârșitul lunii iulie, angajaților Google li s-a spus să se dea jos de pe scaune și să lucreze – iar acum, după anunțul companiei de a prelungi înghețarea angajărilor, lucrătorii au devenit din ce în ce mai alarmați de faptul că trebuie să muncească în adevăratul sens al cuvântului.

Cu campusul său extins și avantajele generoase, Google și-a construit o reputație de angajator generos. Dar gigantul din Silicon Valley a suferit o „schimbare reală a atmosferei” în ultimele săptămâni, notează Futurism.com.

Compania își împinge în mod clar angajații să-și crească productivitatea. La scurt timp după ce au fost anunțate veniturile trimestriale dezamăgitoare, CEO-ul Sundar Pichai le-a spus angajaților că „există îngrijorări reale că productivitatea noastră în ansamblu nu este acolo unde trebuie pentru numărul de persoane pe care le avem și ar trebui să ne gândim la modul în care putem minimiza distragerile și ridica cu adevărat ștacheta atât în ceea ce privește excelența produselor, cât și productivitatea”.

Deși Google nu a anunțat încă nicio reducere a forței de muncă, angajații Google sunt îngrijorați de faptul că evaluările de performanță ar putea reprezenta un anunț de concediere în așteptare.

Retail jobs

Google nu este singurul jucător important în tehnologie care a încetinit sau chiar a înghețat angajarea. Facebook, Amazon și Microsoft au făcut mișcări similare, în timp ce Tesla de la Elon Musk a redus recent o mare parte din forța de muncă.

Sursa foto: Pixabay

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri F